کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرضه بیمه نامه حوادث خانواده نوروزی در بیمه ایران آغاز شد

23 اسفند 1401 ساعت 12:10

فاطمه برهمن مدیر کل بیمه های اشخاص بیمه ایران از شروع عرضه بیمه نامه حوادث خانواده نوروزی در این شرکت خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن تعطیلات و سفرهای نوروزی، شرکت سهامی بیمه ایران با هدف افزایش آرامش خانواده ها، عرضه طرح های متنوع بیمه ای در ایام نوروز و اشاعه فرهنگ بیمه، بیمه نامه حوادث خانواده نوروزی را از 20 اسفند ماه در تمامی شعب و نمایندگی های خود در سراسر کشور، عرضه می کند. در این طرح پدرخانواده به همراه همسر، فرزندان و پدر و مادر (بیمه گزار و همسر) تحت پوشش قرار می گیرند.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ایران، برهمن در خصوص شرایط حاکم بر این بیمه نامه و طرح های 6 گانه آن، اظهار داشت: این بیمه نامه در 6 طرح و بدون محدودیت سنی و حداکثر به مدت یک ماه ( از تاریخ 20‏‏‏‏‏/12‏‏‏‏‏/1401 تا 20‏‏‏‏‏‏/1‏‏‏‏‏‏/1402 ) برای تمامی اقشار جامعه قابل ارائه است و هر یک از اعضای خانواده با پرداخت فقط 20 هزار تومان، می توانند از پوشش های فوت و نقص عضو دایم کلی و جزیی ناشی از حادثه برای هر نفر از اعضای خانواده هر کدام معادل 100 میلیون تومان و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه برای کل اعضای خانواده معادل 10 میلیون تومان برخوردار باشند.
وی در ادامه افزود: هر یک از بیمه گذاران می توانند با پرداخت حق بیمه اضافی، تا 6 برابر تعهدات مذکور را برای خود و اعضای خانواده خویش انتخاب نمایند.


کد مطلب: 19237

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/19237/عرضه-بیمه-نامه-حوادث-خانواده-نوروزی-ایران-آغاز

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com