تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : 19802

روند بیت‌کوین با کاهش قیمت به سطح حمایت 29 هزار دلار

۰
plusresetminus
کاهش اخیر قیمت بیت کوین به سطح حمایت 29 هزار دلاری، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را نسبت به مسیر آینده این ارز دیجیتال نگران کرده است. برخلاف بازگشت قیمت به سطح 30 هزار دلار، کارشناسان به دنبال سطوح حمایت بعدی بیت کوین هستند.
روند بیت‌کوین با کاهش قیمت به سطح حمایت 29 هزار دلار
به گزارش صدای بانک از تجارت‌نیوز، یک عملیات هک 10 میلیون دلاری کاربران ارز دیجیتال را هدف قرار داده و کارشناسان امنیتی را متحیر کرده است. تیلور موناهان، مدیر عامل سابق و بنیان‌گذار MyCrypto، مدیر کیف‌پول اتریوم، فاش کرد که بیش از 5 هزار اتریوم به ارزش 10.4 میلیون دلار از ماه دسامبر به سرقت رفته است.

سرقت اسرارآمیز 10 میلیون دلاری اتریوم
جنبه نگران‌کننده موضوع اینجاست که این هک بر کاربران کیف‌پول سخت افزاری که از جهت امنیت قوی هستند، تأثیر گذاشته است.  موناهان در حال کشف یک عملیات تخلیه کیف‌پول در مقیاس بزرگ است که کاربران باتجربه و ایمن ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است. گفتنی است، ماهیت حمله بسیار پیچیده بوده و روش این هکرها ناشناخته باقی مانده است.
تأثیر چنین هک پیچیده‌ای در فضای کریپتو بر بیت کوین ممکن است متفاوت باشد. این موضوع به طور بالقوه می‌تواند نگرانی‌هایی را در مورد امنیت دارایی‌های دیجیتال ایجاد کند که منجر به افزایش احتیاط در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شود.
این احساس ناامنی شدید می‌تواند منجر به کاهش موقت اعتماد بازار شود و به طور بالقوه باعث شود که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دچار نوسان یا کاهش شوند.
با این حال، از آنجایی که جامعه کریپتو به تقویت تدابیر امنیتی و توسعه راه‌حل‌ها ادامه می‌دهد، این احتمال وجود دارد که بازار به مرور زمان بهبود یابد و ثبات قیمت را به دست آورد.
نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت 4 ساعته بیت کوین – منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین
در چند ساعت اخیر بیت کوین حرکت قیمت محدودی را تجربه می‌کند و در محدوده بین 30 هزار و 200 تا 30 هزار و 500 دلار در نوسان است.  با این حال، در طول زمان معاملاتی ایالات متحده، بیت کوین افزایش یافت و به مرز 30 هزار و 200 دلار رسید که از این سطح را از حمایت به سطح مقاومت تغییر داده است.
اگر قیمت به نزول خود به زیر سطح 29 هزار و 700 دلار ادامه دهد، می‌تواند ارزش بیت کوین را بیشتر کاهش دهد و احتمالاً تا سطح 29 هزار و 118 دلار کاهش یابد.ezgif 4 7aed6c2398
از سمت دیگر، اگر یک کراس اوور صعودی بالاتر از سطح 29 هزار و 750 دلار وجود داشته باشد، قیمت بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند سطح مقاومت بعدی قیمت در 30 هزار و 700 و سپس 31 هزار دلار را هدف قرار دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین