تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
کد مطلب : 20321

سقوط بزرگ بیت‌کوین!

۰
plusresetminus
بر اساس داده های CoinDesk، ارزش بیت‌کوین به 26هزار و 160 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح از 17 مارس رسید.
سقوط بزرگ بیت‌کوین!
به گزارش صدای بانک از اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز جمعه پس از معکوس کردن تمام رشدهای خود در این هفته ثابت ماند، زیرا انتشار آمارهای جدید نرخ تورم آمریکا باعث شد که بازارها انتظارات برای کاهش نرخ سود توسط فدرال‌رزرو افزایش یابد.
مجموعه ای از آمارهای ضعیف اقتصادی از سوی آمریکا و چین باعث کاهش شدید قیمت مس و سایر فلزات اساسی شد، در میان نگرانی های فزاینده مبنی بر اینکه رکود اقتصادی در سال جاری باعث کاهش تقاضا خواهد شد.
این نگرانی ها همچنان طلا را بالای 2هزار دلار در هر اونس نگه می دارد و تقاضای پناهگاه امن برای فلز زرد با بدتر شدن چشم انداز اقتصادی نسبتا بالا باقی مانده است.
هر اونس طلا در روز جمعه اندکی افزایش یافت و به 2016.97 دلار رسید،  قیمت های آتی طلا نیز تا 2022.05 دلار در هر اونس افزایش یافت. 

gold_3d_b_o_usd_x

سقوط بیت کوین
بیت کوین (BTC) پس از اینکه شاخص بیت کوین در کوین دسک برای اولین بار در سه هفته گذشته وارد روند نزولی شد، همچنان به از دست دادن جایگاه خود ادامه می دهد.
بر اساس داده های CoinDesk، بالاترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار به 26هزار و 160 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح از 17 مارس رسید. قیمت ها از 6 می تا کنون بیش از 12 درصد کاهش یافته است.
Screen Shot 1402-02-22 at 16.07.02
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین