تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : 20456
️آغاز یک رویداد بین المللی با حضور ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشیمی در تهران

۰
plusresetminus
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشیمی در تهران
️به گزارش صدای بانک از مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این رويداد چهار روزه، ٥٠٠ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور دنیا حضور خواهند داشت.
️علاقه‌مندان به بازدید از غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از ساعت ۸ تا ۱۶ روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت به سالن 38B مراجعه کنند.

پيوست جامع رسانه‌ای ️
با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج‌فـارس،علاوه بر تمهیدات اولیه و اقدامات اجرايی براي حضور نمایندگان همه شرکت‌های تابعه و مديريت‌های ستاد در نمايشگاه بيست و هفتم و ساخت و تجهیز یکی از بزرگ ترین و مناسب ترین غرفه های نمایشگاه برای بازديد مهمانان و برگزاري جلسات تخصصی، پیوست جامع رسانه‌ای با هدف انعكاس مناسب و حرفه‌ای برنامه‌های هلدينگ در نمایشگاه، تدوین شده است.
️به گفته مهــرداد عظيــمی مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعی و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس، انتشار لحظه اي اخبار، پخش بيش از ده برنامه از شبكه هاي ملي سازمان صداوسيما، تهيه و انتشار كليپ هاي روزانه، انتشار نشريه "فارس ما" و … از مهمترين تمهيدات رسانه اي براي بازنمايي حضور شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز،پالايش و پتروشیمی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین