تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : 20534

زمان انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

۰
plusresetminus
مهلت افتتاح حساب وکالتی در سامانه یکپارچه تمام شده و حالا متقاضیان خرید خودرو باید خودروی مدنظر خود را تهیه کنند.
زمان انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد
به گزارش صدای بانک از تجارت‌نیوز، بر اساس زمان بندی اعلام شده، مرحله اول ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه بود. فرصتی برای افتتاح حساب وکالتی.
با اتمام این دوره، متقاضیان وارد مرحله دوم ثبت نام شدند. در این مرحله، اطلاعات بانکی متقاضیان از بانک‌های عامل به سامانه یکپارچه ارسال می‌شود تا مشخص شود که چه کسانی ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه کرده ‌اند.
مرحله بعدی ثبت نام خودرو از سوم تا دهم خرداد ماه است. این بازه زمانی یک هفته‌‌ای، زمان انتخاب خودروی مورد نظر در سامانه یکپارچه خودرو است. متقاضیان برای انتخاب خودرو مد نظر خود باید وارد سامانه www.esalecar.ir شوند و از میان 23 محصول عرضه شده، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.
در مرحله بعد، قرعه کشی برای اولویت بندی زمان دریافت خودروها در روز هفدهم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و از ۱۸ تا ۳۱ خرداد ماه اطلاعات متقاضیان و حذف افرادی که واجد شرایط تقاضا نیستند (مطابق پایش ثبت احوال، ناجی و غیره) انجام می‌شود.
همچنین در روز دهم تیرماه ۱۴۰۲ پایش پنج اولویت متقاضیان انجام و در سامانه اعلام می‌شود. بالاخره در روز پانزدهم تیرماه، امکان ثبت نام متقاضی بر اساس فراخوان خودروساز بر مبنای زمان بندی اعلامی انجام خواهد شد.
بر اساس وعده‌های داده شده، زمان تحویل همه خودروهای عرضه شده در این مرحله سال ۱۴۰۲ است و نباید زمان تحویل خودروها به سال ۱۴۰۳ موکول شود. البته روی این نکته هم تاکید شده که اگر تقاضا برای خرید محصولی بالا باشد و زمان تحویل به سال ۱۴۰۳ موکول شود، متقاضیان مانند مرحله اول می‌توانند نوع خودروی خود را تغییر دهند که بتوانند آن را زودتر تحویل بگیرند.
تمام شده خودرو و قیمت دستوری کارخانه page 0001 2 e1683722131291
لیست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه
شرکت سایپا خودروهای اطلس، کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX و ساینا S را عرضه خواهد کرد.
شرکت مدیران خودرو ریزو ۶ پرو، آریزو ۸ پرو، X۵۵ پرو، X۲۲ پرو اتوماتیک، X۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ توربو را در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند و فرداموتورز خودروهای فردا SX۵، فردا T۵ و سوبا M۴ و کرمان‌موتوز جک S۳، جک J۴ و جک J۷ را عرضه می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما