کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سقوط ارزش معاملات رمز ارزها

31 ارديبهشت 1402 ساعت 17:21

امروز هم مثل روز گذشته رمز ارزها نوسانات کمی دارند و همان طور که پیش بینی می شد، ارزش معاملات نیز کاهش یافته است.


به گزارش صدای بانک از اقتصادنیوز، در شرایطی که بازارهای مالی اروپا و آمریکا تعطیل هستند، پیش بینی ها درمورد کاهش مجدد ارزش معاملات رمز ارزها محقق شده و امروز ارزش معاملات دوباره کم شده است.
طی 24 ساعت گذشته در بیت کوین کمتر از 7.5 میلیارد دلار معامله انجام شده که رقم کمی برای بزرگ ترین ارز دیجیتال محسوب می شود. با وجود کم بودن ارزش معاملات، امروز بیت کوین کمی مثبت است و رشد کمتر از نیم درصد را روی تابلو معاملات نشان می دهد.
بیت کوین در مقیاس هفتگی کمتر از یک درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه هم حدودا 4 درصد کاهش قیمت داشته است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون عدد 521 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخیرا اعلام شده که تعداد آدرس های دارای بیش از یک بیت کوین سقف جدیدی را ثبت کرده و به بیش از یک میلیون و یک هزار آدرس رسیده است. این نشان می دهد که خوش بینی نسبت به آینده بیت کوین افزایش داشته است.

اتریوم فقط 3.2 میلیارد دلار معامله شد

اتریوم هم مثل بیت کوین امروز نوسان خاصین داشته اما نوسان آن در جهت منفی است و هم اکنون حدود 2 دهم درصد افت کرده است. ارزش معاملات اتریوم به 3.2 میلیارد دلار طی یک شبانه روز رسیده که رقم کوچکی است. ارزش بازار اتریوم نیز عدد 217 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اتریوم در مقیاس هفتگی نیم درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه نیز افت 5 درصدی داشته است.

آلت کوین ها همچنان کم نوسان

کم نوسان بودن رمز ارزها امروز فقط شامل بیت کوین و اتریوم نمی شود و سایر نمادها را نیز در بر گرفته است. در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر است اما هیچ کدام از آن ها نوسان بیش از 3 درصد نداشته اند.
در فهرست نمادهای مثبت، ترون کمی بیشتر از 2 درصد رشد کرده و مابقی نمادها کمتر از 2 درصد رشد داشته اند. در فهرست نمادهای منفی نیز افت هیچ کدام از نمادها حتی به 2 درصد هم نرسیده و کاهش قیمت آن ها کمتر از این میزان است.
در مقیاس هفتگی هم تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر شده و بیشترین افت بازار طی این مدت را مولتیورس ایکس و اتم داشته اند که کمی بیشتر از 4 درصد افت کرده اند. اما در فهرست نمادهای مثبت، وضعیت بهتر است و لایت کوین با رشد 14 درصدی و لیدو دائو و ریپل با رشد 9 درصدی، بهترین بازدهی را داده اند.

ارزش معاملات؛ فقط 17 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 3 دهم درصد رشد کرده و 1.13 تریلیون دلار است. اما ارزش معاملات دوباره کم شده و با کاهش 23 درصدی نسبت به دیروز، به رقم 17 میلیارد دلار رسیده که عدد بسیار کوچکی است.
ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 15 میلیارد دلار معامله انجام شده است.


کد مطلب: 20547

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/20547/سقوط-ارزش-معاملات-رمز-ارزها

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com