کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در قالب امضاء قرارداد انجام می شود؛

ارتقاء همکاری های بانک کارآفرین با چهار شرکت نفتی

1 خرداد 1402 ساعت 7:03

همزمان با افتتاح بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که با حضور پر شکوه هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از روز چهارشنبه ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین و هیات همراه از این نمایشگاه بازدید کردند.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کارآفرین، در جریان این بازدید، مدیرعامل بانک کارآفرین با حضور در غرفه شرکت های نفتی و پتروشیمی فعال، ضمن برگزاری جلسات مشترک و امکان سنجی افزایش تعاملات مالی، با چهار شرکت فعال در صنعت پتروشیمی، جهت توسعه تعاملات بانکی و کارگزاری ارزی قرارداد همکاری امضا کرد.
امضاء تفاهم نامه نفتی
این گزارش تاکید می کند که در جریان بازید از شرکت پتروفرهنگ قرارداد همکاری فی مابین دکتر احمدبهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین و علیرضا بابازاده مدیر عامل شرکت پتروفرهنگ امضاء شد.
امضاء تفاهم نامه نفتی
همچنین در جریان بازدید دکتر بهاروندی از شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان به مدیرعاملی سید احسان اله موسوی، شرکت پتروشیمی مروارید به مدیرعاملی اسداله غلام پور و شرکت شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به مدیرعاملی امیر گنجی دوست، قرارداد همکاری فی مابین دو طرف به امضا رسید.
امضاء تفاهم نامه نفتی
این قراردادها بر تامین مالی پروژه‌ها، همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های بزرگ، صدور بیمه نامه، انتشار اوراق و خدمات کارگزاری تاکید دارد.صدور انواع ضمانتنامه، تشکیل صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت، نقل و انتقال و تبدیل وجوه ارزی و همچنین گشایش اعتبارات اسنادی از دیگر مفاد این قرارداد مشترک بوده است.
امضاء تفاهم نامه نفتی


کد مطلب: 20556

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/20556/ارتقاء-همکاری-های-بانک-کارآفرین-چهار-شرکت-نفتی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com