تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : 20578
مدیر صندوق بازنشستگی کرمان:

افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، هزینه‌های پرداختی بازنشستگان را به حداقل می‌رساند

۰
plusresetminus
مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان گفت: افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی درمان مهمترین هدف صندوق بازنشستگی استان در نیمه اول سال ۱۴۰۲ است.
افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، هزینه‌های پرداختی بازنشستگان را به حداقل می‌رساند
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، «محمد سلیمانی» در جمع بازنشستگان شهرستان راور با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم بازنشستگان، توجه به خدمات درمانی است که این موضوع درمان هزینه های زیادی را به بازنشستگان تحمیل می کند.
وی گفت: با افزایش مراکز طرف قرارداد در حوزه های متعدد بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و پزشکی و داروخانه ها، پرداختی در زمان ارائه خدمت از جیب بازنشستگان به حداقل می رسد و این موضوع با توجه به تغییر سقف برخی تعهدات بیمه ای در قرارداد ۱۴۰۲ قطعا به قدرت خرید و میزان رضایتمندی بازنشستگان کمک می کند.
سلیمانی که در مراسم تجلیل از بازنشستگان راور حضوریافته بود، توجه به بازنشستگان در تمامی شهرستانها و بررسی خدمات ارائه شده به این قشر فرهیخته را حائز اهمیت دانست و افزود: دستگاه های اجرایی مکلفند از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به بازنشستگان استفاده نمایند و در این خصوص هیچگونه منع قانونی وجود ندارد.
به گفته وی، مراکز رفاهی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی که در اختیار دستگاه های اجرایی است باید برای استفاده بازنشستگان و خانواده این عزیزان به طور عادلانه در اختیار این فرهیختگان قرار گیرد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان تاکید کرد: این موضوع نیاز به برنامه ریزی و پیگیری دارد که با شناسایی این مراکز برنامه ریزی لازم توسط صندوق در استان در حال انجام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین