کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار روسای کل بانک مرکزی ایران و روسیه

تقویت مبادلات تجاری و بکارگیری پول‌های ملی دو کشور در تجارت دوجانبه

3 خرداد 1402 ساعت 6:35

روسای کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بر تقویت مبادلات تجاری و بکارگیری پول‌های ملی دو کشور در تجارت دوجانبه تاکید کردند.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر محمدرضا فرزین در دیدار الویرا نابیولینا رئیس‌کل بانک مرکزی فدراسیون روسیه و هیئت همراه با تاکید بر ضرورت افزایش مبادلات بانکی و پولی دو کشور گفت: تقویت و تسریع در توسعه روابط کارگزاری میان بانک‌های تجاری ایران و روسیه در دستور کار است.
 
2
رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های تجاری گسترده ایران و روسیه بر افزایش همکاری‌های زیرساختی بانکی دو کشور تاکید کرد.

دکتر فرزین همچنین با اشاره به پتانسیل کشورهای عضو ACU از روسیه برای شرکت در پنجاه و یکمین اجلاس سالانه اتحادیه پایاپای آسیایی در تهران دعوت کرد.
 
3
دکتر نابیولینا رئیس‌کل بانک مرکزی فدراسیون روسیه نیز در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت مبادلات پولی و بانکی و استفاده بهینه از زیرساخت‌های بانکی دو کشور در جهت توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی تصریح کرد: تبادل هیات‌های فنی و تخصصی بانک‌های مرکزی دو کشور با هدف توسعه و تعمیق روابط پولی و بانکی در این راستا مهم قلمداد می‌شود که اجرایی شده است.


کد مطلب: 20625

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/20625/تقویت-مبادلات-تجاری-بکارگیری-پول-های-ملی-دو-کشور-تجارت-دوجانبه

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com