کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضویت بانک کشاورزی در شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی

3 خرداد 1402 ساعت 19:40

بانک کشاورزی به عنوان یکی از اعضای شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی ( ICC-Iran ) و عضو علی البدل هیات رئیسه این اتاق انتخاب شد.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس آرای مجمع عمومی عادی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی، بانک کشاورزی برای اولین بار به نمایندگی فرشید فرخ نژاد مدیرعامل این بانک به مدت سه سال از اسفند 1401 به عضویت شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی و از ابتدای خرداد 1402 به عنوان عضو علی البدل هیات رئیسه این اتاق انتخاب شد.
بر اساس این گزارش، این کمیته نقش مهمی در افزایش تعاملات بین المللی کشور بويژه با فدراسیون اتاق های بازرگانی جهان  و ارتقای مناسبات بین المللی بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی در جهت توسعه و شکوفایی اقتصادی و نیز تامین امنیت غذایی کشور دارد و بانک کشاورزی در طول سال ها در کمیسیون بانکی این کمیته عضویت فعال داشته است.
شایان ذکر است به تازگی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی به همراه کمیته های آرژانتین و ایتالیا به عنوان مراکز جهانی غذا و کشاورزی انتخاب شده اند و کمیته اجرائی این مراکز با حضور دبیر کل کمیته ایرانی، طرح های مهمی را جهت همکاری با نهاد های مهم سازمان ملل متحد مانند UNDP به ICC ارائه داده است.


کد مطلب: 20641

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/20641/عضویت-بانک-کشاورزی-شورای-کمیته-ایرانی-اتاق-بازرگانی-بین-المللی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com