تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : 20648

امامی: در آینده نزدیک سپرده‌های ارزی را جذب می‌کنیم

۰
plusresetminus
«عیسی امامی» طی سفر به استان کرمانشاه و در جمع کارکنان بانک در این استان؛ اظهارداشت: با تأیید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک در آینده‌ای نزدیک سپرده‌های ارزی را جذب می‌کنیم.
امامی: در آینده نزدیک سپرده‌های ارزی را جذب می‌کنیم
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امورمشتریان بانک قرض‌الحسنه مهرایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک با اشاره به اینکه می‌توانیم سپرده ارزی جذب کنیم و حواله ارزی داشته باشیم، اظهارداشت: بستری که در تغییر منطق دیپلماسی کشور با کشورهای اتحادیه عرب به وجود آمده و پیمان‌های پولی ۲ و چند جانبه، مناسبات ما را به سمتی برده که در آینده‌ای نزدیک شاهد سیل عظیمی از گردشگران به ویژه برای دریافت خدمات درمانی از سوی کشورهای عربی خواهیم بود.
امامی افزود: «سفرکارت» ارزی و ریالی هر۲ در دستورکار بانک قراردارد و در آینده‌ای نزدیک اگر محقق شود، می‌توانیم درآمدها را افزایش دهیم و خدمات خود را تنوع بخشیم. همچنین در بخش ارزی فعالیت خود را آغازکرده و توسعه خواهیم داد.
وی از طرح «کارت سبز» به عنوان یک فرصت طلایی در بخش کشاورزی نام برد و گفت: کارت سبز، حوزه خدمات کشاورزی را در برمی‌گیرد و ما از این طریق می‌توانیم پول کشاورزان را در زمان برداشت محصول نزد خود بیاوریم.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهرایران درپایان از کارکنان بانک خواست در راستای تداوم و تقویت تفاهم‌نامه‌ها و بررسی میزان رضایت‌مندی مشتریان، تلاش مضاعفی داشته ‌باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما