تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : 20656
دکتر عسکری در همایش سراسری مدیران ارشد بانک؛

همسان با نیاز روز باید برنامه‌ریزی و عمل کنیم

۰
plusresetminus
سرپرست بانک مسکن در همایش سراسری مدیران ارشد بانک گفت: عملکرد بانک باید مطابق با نیاز روز تعریف شود و به ویژه مدیریت مصارف و جا به جایی منابع در استان‌ها را جدی‌تر دنبال و مدیریت کنیم.
همسان با نیاز روز باید برنامه‌ریزی و عمل کنیم
به گزارش صدای بانک از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، اولین همایش سراسری مدیران ارشد بانک در سال 1402 با حضور سرپرست بانک مسکن و اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
دکتر علی عسکری در این همایش که با محوریت ارزیابی عملکرد سال 1401 بانک و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها و چالش‌های پیش رو برگزار شد، گفت: تا به امروز تسهیلاتی که در شهرهای بزرگ و دیگر شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اعطا شده است، به طور متوسط 330 میلیون تومان بود که با مصوبه اخیر شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار، این عدد به 550 میلیون تومان رسید که نسبت به متوسط قبلی 66 درصد افزایش یافت؛ بنابراین بر حجم مصارف ما اضافه‌ شد.
سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه عملکرد بانک باید مطابق با نیاز روز تعریف و تغییر یابد افزود: بانک تا به امروز قرارداد 84 هزار میلیارد تومان را در طرح نهضت ملی مسکن منعقد کرده است که اگر 60 درصد به آن اضافه کنیم تقریبا این عدد چیزی ما بین 130 الی 140 هزار میلیارد تومان خواهد شد؛ بنابراین همسان با نیاز روز باید پیش برویم و به ویژه مدیریت مصارف و جا به جایی منابع در استان‌ها را جدی‌تر دنبال و مدیریت کنیم تا ضمن عمل به تعهدات خود، دراین حوزه دچار عدم تعادل نشویم.
لازم به ذکر است، در این همایش پنل‌های مختلف هم اندیشی و بررسی راهکارهای نوین بانکداری از جمله بانکداری الکترونیک و خدمات کارمزد محور برگزار شد و در انتها نیز از مدیریت‌های برتر در ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم سال 1401 قدردانی صورت گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما