کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران:

خانوارهای دهک ۳ به بالا برای پرداخت حق بیمه از خدمات غیر حضوری بهره مند می شوند

4 خرداد 1402 ساعت 14:48

مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: افرادی که به تازگی به صندوق بیمه سلامت ایران اضافه شده‌اند و خانوارهای دهک‌های سه به بالا برای پرداخت حق بیمه می‌توانند از خدمات غیر حضوری سازمان بیمه سلامت استفاده کنند.


به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر حنان حاج محمودی در حاشیه روز دوم اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اولویت‌های سازمان در پوشش بیمه‌ای و جمعیت خدمات‌ گیرندگان گفت: ارائه خدمات در سال‌جاری عمدتا غیرحضوری است و به همین دلیل افرادی که در تامین منابع مالی و پرداخت حق بیمه مشارکت ندارند و رایگان بیمه شده‌اند، به‌ صورت سیستمی تمدید بیمه آن‌ها انجام شد و بیمه‌شدگان نیازی به مراجعه به ادارات استانی ندارند.
مدیر کل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران افرود: بیمه سه دهک بیمه شدگان صندوق ایرانیان، مددجویان کمیته‌امداد و بهزیستی، بیمه شدگان بنیاد شهید و روستائیان صندوق همگانی امسال خودکار تمدید شد، برای کارکنان دولت نیز با ارسال لیست از سوی دستگاه اجرایی بیمه‌گذار تمدید خودکار انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری نباشد.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که به تازگی به صندوق بیمه سلامت ایران اضافه شده‌اند و خانوارهای دهک‌های سه به بالا برای پرداخت حق بیمه می‌توانند از خدمات غیرحضوری سازمان بیمه سلامت و یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کنند.
دکتر حاج محمودی در پایان تاکید کرد: در حال رایزنی با مسئولان کانون دفاتر پیشخوان هستیم تا تعرفه‌ها از طریق سازمان تنظیم مقررات پیگیری کنند و مبلغی که بیمه شده در مراجعه به دست دفاتر پیشخوان بایستی پرداخت کند، به‌صورت رسمی اعلام شود.


کد مطلب: 20672

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/20672/خانوارهای-دهک-۳-بالا-پرداخت-حق-بیمه-خدمات-غیر-حضوری-بهره-مند-می-شوند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com