تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : 20897

خدمات بهینه بیمه معلم به دانشگاه پیام نور به رضایت بیمه‌گذار منتهی شد

۰
plusresetminus
شرکت بیمه معلم در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونان فنی و توسعه بازار، مدیران ستادی و شعب شرکت، مسئولان و مدیران ستادی و رؤسای مراکز استانی دانشگاه پیام‌نور، خدمات ارائه‌شده به این مرکز علمی را پایش و برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر، تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرد.
خدمات بهینه بیمه معلم به دانشگاه پیام نور به رضایت بیمه‌گذار منتهی شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه معلم، در این جلسه که در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن توضیحات عملکرد قرارداد توسط مفید امینی مدیرعامل شرکت، مسئولان دانشگاه نیز از خدمات بیمه معلم اعلام رضایت کردند.
بنا بر گزارش ارائه شده از سوی امینی، تعداد مراکز درمانی در سراسر کشور از زمان شروع قراداد دانشگاه پیام نور تاکنون ۲۵ درصد رشد داشته و این آمار در حال افزایش است.
در ابتدای این نشست رؤسای ۲۰ مرکز استانی دانشگاه، مسائل و موضوعات بیمه‌شدگان را مطرح و از عملکرد کلی بیمه معلم اعلام رضایت کردند.
در ادامه این جلسه تعاملی با مسئولین دانشگاه پیام‌نور، در مسیر خدمت‌رسانی بهینه بیمه معلم به این بیمه‌گذار بزرگ تصمیماتی اتخاذ شد.
گفتنی است با تأکید مدیرعامل بیمه معلم، مسئولان شرکت در تعامل مطلوب با بیمه‌گذاران خود، با برگزاری چنین جلساتی تلاش می‌کنند تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و با ارائه راهکار برای ارائه خدمات مطلوب‌تر، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را توسعه بخشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین