کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسب مدال جشنواره محصولات برتر توسط نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

23 دی 1402 ساعت 12:03


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی شرکت فام، بر اساس رای هیات داوران، در دومین دوره جشنواره انتخاب محصولات برتر (Fintex) ،که دوشنبه ۱۸ دی، هم‏زمان با افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار گردید،  مدال جشنواره محصولات برتر به نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل که توسط شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) تولید و پشتیبانی می گردد اهدا گردید.
 گفتنی است، در این جشنواره صاحبان ده‏ها محصول و خدمت فناورانه، دستاوردهای خود را در رقابتی تخصصی شرکت ‏داده‏اند تا اعضای هیئت داوران برپایه معیارهای علمی برترین‌ها را از میان آن‏‌ها انتخاب نمایند، که کمیته فنی جشنواره با عضویت ۱۴ تن از متخصصان و مدیران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، و هیئت داوران نیز با حضور 12 تن از مدیران عالی و متخصصان برجسته این حوزه، برگزیدگان نهایی جشنواره را انتخاب ‏نمودند. و مدال جشنواره محصولات برتر به مهندس مهدی طالب رئیس اداره فناوری‌های نوین شرکت فام به نمایندگی از طرف موسسه اعتباری ملل و شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل تقدیم گردید.
 شایان ذکر است، از ۳۵ محصول رسیده به جشنواره، ۲۱ محصول واجد شرایط شرکت در جشنواره شناخته شدند.
 


کد مطلب: 24779

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/24779/کسب-مدال-جشنواره-محصولات-برتر-توسط-نرم-افزار-فام-موسسه-اعتباری-ملل-نهمین-نمایشگاه-تراکنش-ایران

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com