تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : 4661
اختصاصی " صدای بانک " ؛

ایران زمین بازوی مالی کسب و کارهای اینترنتی

۰
plusresetminus
بانک ایران زمین با بررسی شرایط کسب و کارهای آنلاین، محصولاتی در زمینه بانکداری دیجتال ارائه کرده که با توجه به برنامه های کلان این بانک تا سال 1400، ایران زمین به بانک دیجیتال تبدیل خواهد شد.
بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
 به گزارش "صدای بانک" ،  چند سالی است که با ظهور اینترنت و رونق فضای مجازی، کسب و کارهای اینترنتی با استقبال خوب مردم و فعالان اقتصادی مواجه هستند. کسب‌ وکارهای اینترنتی در انواع مختلفی ظهور می کنند و ایده های مختلفی را می توان در این کسب و کار به کار برد و مهم تر از همه اینکه می بایست با شناخت کافی و اصولی مراحل شروع این کسب و کار را طی کرد.

با رشد روز افزون فضای مجازی این فعالیت‌ها نیز به مراتب در حال توسعه هستند. کسب و کار اینترنتی شاید از فعالیت‌هایی باشد که از ریسک پذیری پایینی برخوردار است اما اگر هوشمندانه انتخاب نشود می‌تواند فرد را با شکست مواجه کند. برای یک کسب و کار موفق در اینترنت باید مبتکرانه اقدام شود؛ در کنار تمامی این موارد، حضور یک بانک در کنار فعالان این حوزه به عنوان بازوی مالی اینگونه کسب و کارها، به طور حتم نقش موثری خواهد داشت.

در همین راستا، بانک ایران زمین با بررسی شرایط کسب و کارهای آنلاین، محصولاتی در زمینه بانکداری دیجتال ارائه کرده که با توجه به برنامه های کلان این بانک تا سال 1400، ایران زمین به بانک دیجیتال تبدیل خواهد شد.

امروز که شاهد رشد فزاینده کسب‌ و کارهای نوین هستیم، سند راهبردی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین نیز در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تهیه و ابلاغ شده که این اقدام می‌تواند کشور را به سوی توسعه پایدار هدایت کند.

بانک ایران زمین از 3 سال گذشته برنامه های کلان خود را در جهت اجرایی شدن بانکداری دیجیتال آغاز کرده و اکنون با تغییر شرایط کسب و کار و رشد روز افزون فعالیت های تجاری در بستر فضای مجازی، چرخه تکمیل فرآیندها توسط پرداخت‌یارها و با کمک شرکت‌های پرداخت و بانک ها تکمیل وسرعت ارائه خدمات به این کسب و کارها افزایش خواهد یافت.

خلاقیت، سرعت و ارائه خدمات متنوع و ساده سازی فرآیندهای دریافت درگاه‌های پرداخت مواردی است که توسط پرداخت‌یاران انجام و موجب تسهیل ارائه خدمات دیجیتال به مردم در آینده ای نزدیک خواهد شد.

همچنین بانک ایران زمین با توجه به فعالیت های متنوع شرکت های پرداخت یار این بانک با ارائه پلتفرم ایران زمین بوم تلاش می کند ضمن دریافت تجربه مشتریان فضای مناسبی را برای فعالیت آن ها فراهم سازد.

از آنجایی که تکمیل فرایند ارائه خدمات مستلزم همکاری بانک ها، پرداخت یارها و شرکت های پرداخت است، بانک ایران زمین تلاش می کند با برگزاری جلسات مختلف فنی نظرات طرفین را برای اجرای بهتر خدمات عملیاتی سازد.

علاوه بر این در بانک ایران زمین تلاش شده که در خصوص شرکت های پرداخت یار و با توجه به دستورالعمل های بانک مرکزی بسته های حمایتی از سوی این مدیرت برای آنها تدوین و ارائه شود که این موضوع با تعامل طرفین می تواند به مرحله اجرا نیز برسد.

با توجه به پتانسیل‌های موجود بانک ایران زمین و نیز برنامه های کلان تعریف شده در خصوص بانکداری دیجیتال ایجاد خدمات و استفاده از تجربه مشتریان می تواند فرصتی فراهم آورد که خدمات ارائه شده به بهترین نحو به این شرکت ها ارائه شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین