کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور تعدادی از پیمانکاران طرف قرارداد شرکت مخابرات؛

کارگاه آموزشی تبیین مقررات تأمین‌ اجتماعی در شرکت مخابرات ایران برگزار شد

13 دی 1401 ساعت 8:12

کارگاه آموزشی تبیین و تشریح تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان تأمین‌اجتماعی در شرکت مخابرات ایران با حضور تعدادی از کرکنان مخابرات و نیز تعدادی از پیمانکاران وابسته به مخابرات برگزار شد.


به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی، مهدی ساجدی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌ اجتماعی درباره اهداف و شرکت‌کنندگان این کارگاه، گفت: کارگاه آموزشی تبیین و تشریح تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان تأمین‌ اجتماعی به دعوت شرکت مخابرات ایران و با حضور کارکنان شرکت مخابرات و کارکنان پیمانکاران وابسته به مخابرات برگزار شد.
ساجدی افزود: در کارگاه آموزشی تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت، شرایط بازنشستگی و نحوه دریافت خدمات کوتاه‌مدت و همچنین خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه تشریح شد و حدود 300 نفر از کارکنان شرکت مخابرات و پیمانکاران وابسته از آموزش‌های ارائه شده در این کارگاه استفاده کردند.
وی ادامه داد: کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین‌ اجتماعی پس از تشریح قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی و تعهدات کوتاه‌مدت، به سوالات شرکت‌کنندگان در کارگاه در زمینه شرایط احراز خدمات تأمین‌ اجتماعی پاسخ دادند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌ اجتماعی افزود: کارگاه آموزشی سوابق و پرداخت حق‌ بیمه نیز در آینده نزدیک در شرکت مخابرات ایران برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 17141

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17141/کارگاه-آموزشی-تبیین-مقررات-تأمین-اجتماعی-شرکت-مخابرات-ایران-برگزار

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com