تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : 17141
با حضور تعدادی از پیمانکاران طرف قرارداد شرکت مخابرات؛

کارگاه آموزشی تبیین مقررات تأمین‌ اجتماعی در شرکت مخابرات ایران برگزار شد

۰
plusresetminus
کارگاه آموزشی تبیین و تشریح تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان تأمین‌اجتماعی در شرکت مخابرات ایران با حضور تعدادی از کرکنان مخابرات و نیز تعدادی از پیمانکاران وابسته به مخابرات برگزار شد.
کارگاه آموزشی تبیین مقررات تأمین‌ اجتماعی در شرکت مخابرات ایران برگزار شد
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی، مهدی ساجدی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌ اجتماعی درباره اهداف و شرکت‌کنندگان این کارگاه، گفت: کارگاه آموزشی تبیین و تشریح تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان تأمین‌ اجتماعی به دعوت شرکت مخابرات ایران و با حضور کارکنان شرکت مخابرات و کارکنان پیمانکاران وابسته به مخابرات برگزار شد.
ساجدی افزود: در کارگاه آموزشی تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت، شرایط بازنشستگی و نحوه دریافت خدمات کوتاه‌مدت و همچنین خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه تشریح شد و حدود 300 نفر از کارکنان شرکت مخابرات و پیمانکاران وابسته از آموزش‌های ارائه شده در این کارگاه استفاده کردند.
وی ادامه داد: کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین‌ اجتماعی پس از تشریح قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی و تعهدات کوتاه‌مدت، به سوالات شرکت‌کنندگان در کارگاه در زمینه شرایط احراز خدمات تأمین‌ اجتماعی پاسخ دادند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌ اجتماعی افزود: کارگاه آموزشی سوابق و پرداخت حق‌ بیمه نیز در آینده نزدیک در شرکت مخابرات ایران برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین