کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان:

اولویت صندوق بازنشستگی استفاده از نظرات کانون‌های بازنشستگی است

11 بهمن 1401 ساعت 15:32

مدیرصندوق بازنشستگی استان زنجان در دیدار با مدیرکل حقوقی استانداری زنجان تاکید کرد که بازنشستگان باید از بهترین خدمات برخوردار شوند.


به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، «میرهادی موسوی» در دیدار با مدیرکل حقوقی استانداری زنجان با بیان این مطلب گفت:  صندوق بازنشستگی کشوری با توسعه خدمات خود در مسیر تسهیل خدمت رسانی به جامعه هدف و به حداقل رساندن رفت و آمدها و حضور فیزیکی این عزیزان قرار دارد.
موسوی اضافه کرد: با حضور مدیرعامل جدید، شرایط صندوق بازنشستگی کشوری به طور قطع به سمت ارائه خدمات بیشتر و شایسته تر به بازنشستگان عزیز پیش خواهد رفت.
وی در این زمینه تاکید کرد: سیاست صندوق استفاده از نظرات خود بازنشستگان و‌کانون های بازنشستگی است و این یک اولویت برای ما است.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان نیز در این نشست باقدردانی از تلاش های مدیریت صندوق استان، بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات بازنشستگان و حل آن ها تاکید کرد و گفت: بازنشستگان ذخایرارزشمندی از تجربه و‌خدمت هستند که نباید از ظرفیت بزرگ این عزیزان غافل شد.


کد مطلب: 18012

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/18012/اولویت-صندوق-بازنشستگی-استفاده-نظرات-کانون-های

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com