تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : 18012
مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان:

اولویت صندوق بازنشستگی استفاده از نظرات کانون‌های بازنشستگی است

۰
plusresetminus
مدیرصندوق بازنشستگی استان زنجان در دیدار با مدیرکل حقوقی استانداری زنجان تاکید کرد که بازنشستگان باید از بهترین خدمات برخوردار شوند.
اولویت صندوق بازنشستگی استفاده از نظرات کانون‌های بازنشستگی است
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان زنجان، «میرهادی موسوی» در دیدار با مدیرکل حقوقی استانداری زنجان با بیان این مطلب گفت:  صندوق بازنشستگی کشوری با توسعه خدمات خود در مسیر تسهیل خدمت رسانی به جامعه هدف و به حداقل رساندن رفت و آمدها و حضور فیزیکی این عزیزان قرار دارد.
موسوی اضافه کرد: با حضور مدیرعامل جدید، شرایط صندوق بازنشستگی کشوری به طور قطع به سمت ارائه خدمات بیشتر و شایسته تر به بازنشستگان عزیز پیش خواهد رفت.
وی در این زمینه تاکید کرد: سیاست صندوق استفاده از نظرات خود بازنشستگان و‌کانون های بازنشستگی است و این یک اولویت برای ما است.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان نیز در این نشست باقدردانی از تلاش های مدیریت صندوق استان، بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات بازنشستگان و حل آن ها تاکید کرد و گفت: بازنشستگان ذخایرارزشمندی از تجربه و‌خدمت هستند که نباید از ظرفیت بزرگ این عزیزان غافل شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین