کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌های اردبیل از امروز آغاز می‌شود

28 خرداد 1402 ساعت 6:17

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به پیگیری‌های رئیس‌جمهور و معاون اول وی برای جبران خسارات سیل به واحدهای مسکونی استان اردبیل، گفت: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در شهرستان‌های گرمی، انگوت، مشکین‌شهر و بیله‌سوار از فردا به‌صورت جدی توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود.


به گزارش صدای بانک از خبرگزاری فارس  اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  با همراهی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ظهر دیروز از روستاهای سیل‌زده مجیدلو و گیلارلوی گرمی بازدید کرد.
نیکزاد در جریان این بازدیدها اظهار کرد: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده بر اثر سیل در شهرستان‌های گرمی،انگوت، مشکین‌شهر و بیله‌سوار در استان اردبیل از فردا با جدیت توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به حجم بیش‌تر خسارت‌های سیل به شهرستان‌های گرمی و انگوت افزود: با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسؤولان به‌ویژه فرمانداری‌ها وجود دارد، تعدادی از واحدهای  مسکونی نیازمند نوسازی فوری و تعدادی از واحدهای مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور و معاون اول وی شخصا پیگیر تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل هستند که تلاش می‌شود تا پیش از فرا رسیدن فصل سرما این واحدها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد. 

تخصیص فوری اعتبارات ویژه و قیر رایگان برای بازسازی معابر روستایی و زیرساخت‌ها
نیکزاد در خصوص خسارت وارده به معابر روستاهای سیل‌زده هم گفت: بنیاد مسکن کشور با تخصیص اعتبارات ویژه و قیر رایگان به قید فوریت در قالب طرح هادی نسبت به بازسازی معابر روستایی و زیرساخت‌ها اقدام خواهد کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پرداخت تسهیلات در قالب بلاعوض و وام به آسیب‌دیدگان از سیل توسط دولت خبر داد و بیان کرد: اقلام و لوازم واحد‌های آسیب‌دیده از سیل هم توسط نهادهای انقلابی همچون بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های سیل‌زده استان اردبیل تأمین خواهد شد.
وی تصریح کرد: در نشست ‌اضطراری فردای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم در خصوص نحوه و چگونگی جبران خسارت‌های وارده به خانه‌ها، زیرساخت‌ها و معابر روستاها تصمیم‌گیری اساسی خواهد شد.


کد مطلب: 21120

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/21120/بازسازی-خانه-های-آسیب-دیده-سیل-شهرستان-های-اردبیل-امروز-آغاز-می-شود

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com