تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷
کد مطلب : 21120

بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌های اردبیل از امروز آغاز می‌شود

۰
plusresetminus
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به پیگیری‌های رئیس‌جمهور و معاون اول وی برای جبران خسارات سیل به واحدهای مسکونی استان اردبیل، گفت: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در شهرستان‌های گرمی، انگوت، مشکین‌شهر و بیله‌سوار از فردا به‌صورت جدی توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود.
بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌های اردبیل از امروز آغاز می‌شود
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری فارس  اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  با همراهی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ظهر دیروز از روستاهای سیل‌زده مجیدلو و گیلارلوی گرمی بازدید کرد.
نیکزاد در جریان این بازدیدها اظهار کرد: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده بر اثر سیل در شهرستان‌های گرمی،انگوت، مشکین‌شهر و بیله‌سوار در استان اردبیل از فردا با جدیت توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به حجم بیش‌تر خسارت‌های سیل به شهرستان‌های گرمی و انگوت افزود: با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسؤولان به‌ویژه فرمانداری‌ها وجود دارد، تعدادی از واحدهای  مسکونی نیازمند نوسازی فوری و تعدادی از واحدهای مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور و معاون اول وی شخصا پیگیر تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل هستند که تلاش می‌شود تا پیش از فرا رسیدن فصل سرما این واحدها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد. 

تخصیص فوری اعتبارات ویژه و قیر رایگان برای بازسازی معابر روستایی و زیرساخت‌ها
نیکزاد در خصوص خسارت وارده به معابر روستاهای سیل‌زده هم گفت: بنیاد مسکن کشور با تخصیص اعتبارات ویژه و قیر رایگان به قید فوریت در قالب طرح هادی نسبت به بازسازی معابر روستایی و زیرساخت‌ها اقدام خواهد کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پرداخت تسهیلات در قالب بلاعوض و وام به آسیب‌دیدگان از سیل توسط دولت خبر داد و بیان کرد: اقلام و لوازم واحد‌های آسیب‌دیده از سیل هم توسط نهادهای انقلابی همچون بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های سیل‌زده استان اردبیل تأمین خواهد شد.
وی تصریح کرد: در نشست ‌اضطراری فردای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم در خصوص نحوه و چگونگی جبران خسارت‌های وارده به خانه‌ها، زیرساخت‌ها و معابر روستاها تصمیم‌گیری اساسی خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین