کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رگبار باران و رعد برق در بخش‌هایی از کشور

تهران و چند استان‌ دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می‌شوند

گرم‌تر شدن هوا در این مناطق

7 مرداد 1402 ساعت 10:49

سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق، وزش باد، خیزش گرد و خاک، گرم شدن هوا و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشو خبر داد.


به گزارش صدای بانک از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (شنبه‌) در مناطقی‌ از شمال غرب‌ کشور، استان گیلان، غرب‌ مازندران و در ارتفاعات‌ البرز مرکزی ابرناکی‌، وزش‌ باد شمالی‌، کاهش‌ نسبی‌ دما و رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ پیش‌بینی‌ می‌شود. همچنین‌ساعات‌ بعدازظهر در جنوب‌ سیستان و بلوچستان، جنوب‌ کرمان، شمال و شرق‌ هرمزگان افزایش‌ ابر، رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید رخ‌ می‌دهد و در سایر مناطق‌ کشور جوی پایدار مستقر است.
یکشنبه‌ در شمال آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان و مازندران بارش‌ ادامه‌ خواهد داشت‌ و در مناطق‌ ذکرشده واقع‌ در جنوب‌ شرق‌ کشور رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.
در ضمن‌، طی‌ ۲ روز اخیر دریای خزر مواج‌ است.
به تدریج‌ دوشنبه‌ از مقدار ناپایداری در کشور کاسته‌ شده و فقط‌ رگبارهای ضعیف‌ در مناطق‌ بیان شده انتظار می‌رود.
سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ در غالب‌ مناطق‌ کشور جوی پایدار حاکم‌ می‌شود. روند افزایش‌ نسبی‌ دما به ویژه در شمال غرب‌، سواحل‌ شمالی‌ و همچنین‌ در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پیش‌بینی‌ می‌شود.
همچنین، امروز در شمال شرق‌، شرق‌، دامنه‌های جنوبی‌ البرز واقع‌ در سمنان، تهران و البرز، مناطقی‌ از مرکز و غرب‌ کشور وزش‌ باد افزایش‌ می‌یابد و سبب‌ خیزش‌گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا می‌شود که‌ این‌ وضعیت‌ تا روز چهارشنبه‌ ادامه‌ خواهد داشت‌. 


کد مطلب: 21726

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/21726/تهران-چند-استان-دیگر-امروز-چهارشنبه-گرد-خاکی-می-شوند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com