تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : 21726
رگبار باران و رعد برق در بخش‌هایی از کشور

تهران و چند استان‌ دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می‌شوند

گرم‌تر شدن هوا در این مناطق
۰
plusresetminus
سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق، وزش باد، خیزش گرد و خاک، گرم شدن هوا و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشو خبر داد.
تهران و چند استان‌ دیگر از امروز تا چهارشنبه گرد و خاکی می‌شوند
به گزارش صدای بانک از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (شنبه‌) در مناطقی‌ از شمال غرب‌ کشور، استان گیلان، غرب‌ مازندران و در ارتفاعات‌ البرز مرکزی ابرناکی‌، وزش‌ باد شمالی‌، کاهش‌ نسبی‌ دما و رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ پیش‌بینی‌ می‌شود. همچنین‌ساعات‌ بعدازظهر در جنوب‌ سیستان و بلوچستان، جنوب‌ کرمان، شمال و شرق‌ هرمزگان افزایش‌ ابر، رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید رخ‌ می‌دهد و در سایر مناطق‌ کشور جوی پایدار مستقر است.
یکشنبه‌ در شمال آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان و مازندران بارش‌ ادامه‌ خواهد داشت‌ و در مناطق‌ ذکرشده واقع‌ در جنوب‌ شرق‌ کشور رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.
در ضمن‌، طی‌ ۲ روز اخیر دریای خزر مواج‌ است.
به تدریج‌ دوشنبه‌ از مقدار ناپایداری در کشور کاسته‌ شده و فقط‌ رگبارهای ضعیف‌ در مناطق‌ بیان شده انتظار می‌رود.
سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ در غالب‌ مناطق‌ کشور جوی پایدار حاکم‌ می‌شود. روند افزایش‌ نسبی‌ دما به ویژه در شمال غرب‌، سواحل‌ شمالی‌ و همچنین‌ در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پیش‌بینی‌ می‌شود.
همچنین، امروز در شمال شرق‌، شرق‌، دامنه‌های جنوبی‌ البرز واقع‌ در سمنان، تهران و البرز، مناطقی‌ از مرکز و غرب‌ کشور وزش‌ باد افزایش‌ می‌یابد و سبب‌ خیزش‌گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا می‌شود که‌ این‌ وضعیت‌ تا روز چهارشنبه‌ ادامه‌ خواهد داشت‌. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین