تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : 25267

ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی

۰
plusresetminus
بام سازمانی بانک ملی ایران با ارائه انواع خدمات و سرویس ها ، امکانات ویژه ای را به مشتریان سازمانی خود اختصاص می دهد.
ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکپارچه سازی خدمات تنخواه کارت و ارائه واریز دسته ای اعم از ملی به ملی، ساتنا و پایا از درگاه بام سازمانی این بانک امکان پذیر است.

با توجه به اهمیت ویژه سازمان ها و مشتریان بزرگ برای بانک ملی ایران که عموماً به صورت چند شرکتی و هولدینگ مدیریت می شوند و نیاز به خدمات و سرویس های خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع و مصارف مالی و امور بانکی خود دارند، این بانک با طراحی و  ارائه بسترها و سرویس های خاص نرم افزاری در بام سازمانی خدمات متنوع و مختلفی را در اختیار این گروه از مشتریان قرار می دهد.
بام سازمانی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی سازمان و این بانک، خدماتی نظیر امکان تعریف حساب های سازمان، قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان، تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، صورتحساب تلفیقی، صورت حساب تحلیلی، خدمات قبوض، خدمات تسهیلات، خدمات انتقال پول شامل تکی و دسته ای، خدمات تنخواه کارت‌های دولتی را فراهم کرده است.
 با استفاده از خدمات مذکور سازمان ها و شرکت های بزرگ به راحتی و در اسرع وقت و بصورت غیرحضوری  قادر به انجام امور مالی و بانکی خود خواهند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین