کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره همکاری‌های بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد؛

ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی

26 بهمن 1402 ساعت 16:45

رییس اداره همکاری‌های بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، از ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی خبر داد.


به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، پوپک ابراهیم زاده با اشاره به اینکه اداره همکاری های بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، به ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی پرداخته است گفت: اقدمات و پیگیری های لازم در خصوص توسعه و تقویت همکاری های بین المللی با سایر کشورها مد نظر است، این اقدام در راستای تبادل تجربیات سایر کشورهای موفق با هدف ارتقاء پیشبرد اهداف جزو و کلان سازمان است.
وی به مطالعات انجام شده در این اداره اشاره کرد و افزود: این اداره با توجه به نیازهای حوزه های فنی سازمان اقدام به ترجمه و تدوین کتاب های مختلف از منابع رسمی و معتبر داشته و آنها از طریق بارگزاری بر روی پروتال انگلیسی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی en.ihio.gov.ir در اختیار علاقه مندان سازمانی و برون سازمانی قرار داده است.
ابراهیم زاده به حضور و شرکت در اجلاس ها و جلسات مهم بین المللی به صورت حضوری و مجازی اشاره و تصریح کرد: با حمایت مدیر عامل سازمان نشست ها و دیدارهایی با کشورهایی چون عمان، تاجیکستان، چین، ترکیه و ... صورت پذیرفته که در هریک از آنها با حضور مدیران ارشد و کارشناسان مربوطه در زمینه های گوناگون به تبادل تجربیات پرداخته شد.


کد مطلب: 25416

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/25416/ایجاد-توسعه-ارتباط-سازمان-های-بین-المللی-حوزه-بیمه-سلامت-منظور-تبادل-تجربیات-آموزشی-پژوهشی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com