تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : 25416
رییس اداره همکاری‌های بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد؛

ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی

۰
plusresetminus
رییس اداره همکاری‌های بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، از ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی خبر داد.
ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، پوپک ابراهیم زاده با اشاره به اینکه اداره همکاری های بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، به ایجاد و توسعه ارتباط با سازمان های بین المللی در حوزه بیمه سلامت به منظور تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی پرداخته است گفت: اقدمات و پیگیری های لازم در خصوص توسعه و تقویت همکاری های بین المللی با سایر کشورها مد نظر است، این اقدام در راستای تبادل تجربیات سایر کشورهای موفق با هدف ارتقاء پیشبرد اهداف جزو و کلان سازمان است.
وی به مطالعات انجام شده در این اداره اشاره کرد و افزود: این اداره با توجه به نیازهای حوزه های فنی سازمان اقدام به ترجمه و تدوین کتاب های مختلف از منابع رسمی و معتبر داشته و آنها از طریق بارگزاری بر روی پروتال انگلیسی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی en.ihio.gov.ir در اختیار علاقه مندان سازمانی و برون سازمانی قرار داده است.
ابراهیم زاده به حضور و شرکت در اجلاس ها و جلسات مهم بین المللی به صورت حضوری و مجازی اشاره و تصریح کرد: با حمایت مدیر عامل سازمان نشست ها و دیدارهایی با کشورهایی چون عمان، تاجیکستان، چین، ترکیه و ... صورت پذیرفته که در هریک از آنها با حضور مدیران ارشد و کارشناسان مربوطه در زمینه های گوناگون به تبادل تجربیات پرداخته شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین