کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت‌نام آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی مرکز 1420 از روز یکشنبه 29 بهمن

29 بهمن 1402 ساعت 11:14

مدیرعامل شرکت کار و تأمین از آغاز ثبت‌نام متقاضیان آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی سامانه 1420 برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب جذب شرکتی خبر داد.


به‌ گزارش صدای بانک از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از روابط‌عمومی شرکت کار و تأمین، امیر موسوی بنه کهل گفت: براساس مجوزهای جدید صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، برنامه‌ریزی‌ لازم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سامانه 1420 سازمان تأمین‌اجتماعی جهت شغل اپراتور پاسخگویی به تماسهای مردمی، به‌صورت جذب شرکتی انجام شده و ثبت‌نام متقاضیان آزمون از روز یکشنبه 29 بهمن 1402 آغاز و تا روز شنبه پنجم اسفند ماه ادامه خواهد  یافت.
وی افزود: در این آزمون که ثبت‌نام آن در سایت رسمی شرکت کار و تأمین به نشانیwww.karotamin.ir  انجام می‌شود، 35 نفر شامل 25 مرد و 10 نفر زن پس از طی مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.
موسوی افزود: با توجه به رویکرد سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد جذب نیروی انسانی در قالب عدالت و رعایت دقیق ضوابط و مقررات تأمین نیرو، بکارگیری پرسنل در سراسر کشور تنها از طریق آزمون و با رعایت شرایط برابر برای همگان انجام می‌شود و معیار و ملاک انتخاب افراد صرفاً شایستگی، نمره علمی و موفقیت در مصاحبه خواهد بود.


کد مطلب: 25461

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/25461/آغاز-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-اپراتور-پاسخگویی-مرکز-1420-روز-یکشنبه-29-بهمن

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com