تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : 25461

آغاز ثبت‌نام آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی مرکز 1420 از روز یکشنبه 29 بهمن

۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت کار و تأمین از آغاز ثبت‌نام متقاضیان آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی سامانه 1420 برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب جذب شرکتی خبر داد.
آغاز ثبت‌نام آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی مرکز 1420 از روز یکشنبه 29 بهمن
به‌ گزارش صدای بانک از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از روابط‌عمومی شرکت کار و تأمین، امیر موسوی بنه کهل گفت: براساس مجوزهای جدید صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، برنامه‌ریزی‌ لازم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سامانه 1420 سازمان تأمین‌اجتماعی جهت شغل اپراتور پاسخگویی به تماسهای مردمی، به‌صورت جذب شرکتی انجام شده و ثبت‌نام متقاضیان آزمون از روز یکشنبه 29 بهمن 1402 آغاز و تا روز شنبه پنجم اسفند ماه ادامه خواهد  یافت.
وی افزود: در این آزمون که ثبت‌نام آن در سایت رسمی شرکت کار و تأمین به نشانیwww.karotamin.ir  انجام می‌شود، 35 نفر شامل 25 مرد و 10 نفر زن پس از طی مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.
موسوی افزود: با توجه به رویکرد سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد جذب نیروی انسانی در قالب عدالت و رعایت دقیق ضوابط و مقررات تأمین نیرو، بکارگیری پرسنل در سراسر کشور تنها از طریق آزمون و با رعایت شرایط برابر برای همگان انجام می‌شود و معیار و ملاک انتخاب افراد صرفاً شایستگی، نمره علمی و موفقیت در مصاحبه خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین