تاریخ انتشاردوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : 13995
فرزین:

نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مصمم است

۰
plusresetminus
دکتر محمد رضا فرزین رییس شورای هماهنگی بانک ها در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی بانک های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بر حمایت همه جانبه بانک ها برای پرداخت تسهیلات خرد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد.
نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مصمم است
دکتر محمد رضا فرزین رییس شورای هماهنگی بانک ها در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی بانک های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بر حمایت همه جانبه بانک ها برای پرداخت تسهیلات خرد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد.
گفتنی است در این مراسم که به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شده بود،عباس شفیعی رئیس هیات مدیره،ناصر شاهباز،حسن مونسان و صمد عزیز نژاد از اعضای هیات مدیره بانک و محمد شیریجیان عضو هیات عامل،مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز حضور داشتند؛ از مدیران عامل بانک ها توسط مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) به پاس حمایت های بی دریغشان از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، تقدیر شد.
مدیر عامل بانک ملی ایران در حاشیه این مراسم از نمایشگاه محصولات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد و با مددجویان به گفت و گو پرداخت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین