تاریخ انتشارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : 1641

تداوم افزایش فروش بیمه زندگی در بیمه معلم

۰
plusresetminus
  استقبال نمایندگان و ایجاد انگیزش در میان شبکه فروش جهت تیم‌سازی و برنامه‌ریزی برای فروش بیمه‌های عمر، این شرکت بیمه‌ای را برای برگزاری مجدد مسابقه «جشنواره بزرگ ۱۲۰ بیمه زندگی» ترغیب کرد.
تداوم افزایش فروش بیمه زندگی در بیمه معلم
مسابقه «جشنواره بزرگ ۱۲۰ بیمه زندگی» بیمه معلم ویژه نمایندگان و بیمه‌گذاران با هدف توسعه فرهنگ خرید بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری در میان بیمه‌گذاران و همچنین انگیزه فروش در نمایندگان برای سومین سال پیاپی از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و ۲۰ دی خاتمه خواهد یافت.

  استقبال نمایندگان و ایجاد انگیزش در میان شبکه فروش جهت تیم‌سازی و برنامه‌ریزی برای فروش بیمه‌های عمر، این شرکت بیمه‌ای را برای برگزاری مجدد این مسابقه ترغیب کرد.
 
سعید گیوه‌چی، مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم ایجاد انگیزه برای فروش بیمه‌های عمر در نمایندگان و ترغیب خرید برای بیمه‌گذاران را از اهداف این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: فروش بیمه‌نامه عمر بدون داشتن شبکه فروش متخصص و بازاریابی حرفه‌ای امکان‌پذیر نیست، در این راستا این جشنواره می‌تواند در فعال شدن نمایندگی‌ها، کارگزاران و زیرمجموعه آنها متشکل از بازاریابان نقش موثری ایفا کند، به عبارتی بازاریابان نیز در جوایز سهیم هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: مهم‌ترین هدف بیمه معلم از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح فنی فروش و افزایش فروش بیمه‌های زندگی طبق استانداردها و بودجه برنامه‌ریزی شده است البته مشروط بر اینکه این فروش منطبق بر استانداردهای بین‌المللی فروش بیمه‌های زندگی باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین