تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : 17071
در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی؛

تفاهم نامه مشترک فینوداد و دانشگاه تهران امضا شد

۰
plusresetminus
در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، تفاهم نامه مشترک همکاری فینوداد به عنوان بازوی نوآوری بانک ملی ایران و اداره کل سیاست گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران امضا شد.
تفاهم نامه مشترک فینوداد و دانشگاه تهران امضا شد
به گزارش صدای بانک، در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، تفاهم نامه مشترک همکاری فینوداد به عنوان بازوی نوآوری بانک ملی ایران و اداره کل سیاست گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران امضا شد.
امیرحسین شبیری مدیرعامل فینوداد نیز با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه فناوری و نوآوری از طریق ارایه خدمات و همکاری متقابل به امضا رسیده است، همکاری و مشارکت در اجرای پروژه های فناوری و نوآوری و سرمایه‌گذاری‌های خطر پذیر بر روی استارتاپ ها و شرکت‌های دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه تهران را از دیگر اهداف این تفاهم نامه مشترک عنوان کرد.  
همچنین احسان چیت ساز مدیرکل سیاست گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه جامع در کشور پتانسیل و ظرفیت های علمی بالایی دارد، گفت: باید از توان علمی نخبگان دانشگاهی در راستای توسعه حوزه نوآوری و فناوری بهره برد و این تفاهم مشترک می تواند فرصت های کسب و کار دانش بنیان ها را توسعه دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین