تاریخ انتشارشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : 17253

ثبات قیمت طلا و سکه تا پایان سال

۰
plusresetminus
کارشناس اقتصادی درباره آینده بازار طلا و سکه گفت: در حال حاضر حجم تقاضا بالایی را در بازار داریم، اما پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری بازار طلا و سکه به ثبات برسد.
ثبات قیمت طلا و سکه تا پایان سال
به گزارش  صدای بانک از ایسکانیوز، عبادالله محمدولی، عضو اتحادیه بازار طلا و سکه و کارشناس این بازار طی مصاحبه ای درباره وضعیت بازار طلا و سکه و کاهش اخیر قیمت‌ها در این بازار،‌ اظهار کرد: با هر تغییراتی مطمئنا سیاست‌ها نیز تغییر می‌کند و همین سیاست‌های اولیه باعث کاهش قیمت در بازار طلا و سکه شده است.
او افزود: عامل اصلی که در کنترل بازار و کاهش قیمت‌ها دخیل خواهد بود به سیاست‌های بانک مرکزی بازمی‌گردد. سیاست‌ها اگر در جهت و مناسب با واقعیت‌ها باشد تاثیر خودش را بر بازار خواهد گذاشت و حتما شاهد تغییرات مثبتی در بازار طلا و سکه خواهیم بود قیمت‌ها نزولی خواهد شد.
کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه بازار طلا و سکه مشتریان خاص خودش را دارد،‌ گفت: سرمایه‌گذاران این بازار باید زمان مناسب را بشناسند تا بدانند چه زمانی وارد بازار شوند؛ تصمیم‌های به موقع در زمان‌ مناسب می‌تواند به حفظ سرمایه و امنیت آن کمک کند. توصیه می‌شود افراد برای سودآوری در کوتاه‌مدت به هیچ وجه در بازار ورود نکنند.
محمدولی درباره آینده بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حال حاضر حجم تقاضا بالایی را در بازار داریم، اما پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بازار طلا و سکه به ثبات برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین