تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : 18175
درچهارمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع):

بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افتتاح شد

۰
plusresetminus
همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، بخش جراحی قلب بیمارستان تأمین‌ اجتماعی شریعتی اصفهان با دو اتاق عمل و 6 تخت مراقبت‌های بعد از عمل با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افتتاح شد
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی، بیمارستان شریعتی اصفهان یکی از مهم‌ترین مراکز بیمارستانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان اصفهان است و برای ایجاد و تجهیز بخش جراحی قلب این بیمارستان، بالغ بر 650 میلیارد ریال هزینه شده است.
معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی و هیأت همراه همچنین در جریان سفر به استان اصفهان و شرکت در مراسم افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی که همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالروز میلاد مسعود امیرالمؤمنین علی (ع) انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان دکتر شریعتی و بررسی روند ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان، با اهدای گل، این ایام مبارک را به کارکنان و بیماران بستری در این بیمارستان تبریک گفتند.
دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی در حاشیه مراسم افتتاح این بخش گفت: بیمارستان شریعتی اصفهان از بیمارستان‌‎های بزرگ سازمان تأمین‌ اجتماعی است که با 350 تخت فعال، در خدمت بیمه‌‎شدگان قرار دارد و با افتتاح بخش جراحی قلب این بیمارستان، شاهد ارتقای خدمات بیمارستان به جامعه شریف بیمه‌شدگان و بازنشستگان خواهیم بود.
دکتر اسلامی معاون درمان و دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در سفر به استان اصفهان از برخی مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی در شهرهای مختلف این استان بازدید کردند و در گفت‌وگو با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برای رفع مشکلات و ارتقای خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی در فولادشهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، درچه و لنجان تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین