تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : 1871

 جلسه هم‌اندیشی3 شعبه بانک ایران زمین 

۰
plusresetminus
مدیریت شعب استانهای فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین گفت: وظیفه اصلی شعب کاهش نقدینگی بازار از طریق جذب سپرده و هدایت آن به سمت تولید و حمایت از کالای داخلی است. 
 جلسه هم‌اندیشی3 شعبه بانک ایران زمین 
جلسه هم اندیشی روسای شعب استانهای فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین، با حضور مدیر منطقه، معاونین و روسای شعب تحت پوشش به منظور بررسی عملکرد ماهانه برگزار شد. 

در ابتدای جلسه حسن شاهی مدیریت شعب استانهای یاد شده، ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، وظیفه اصلی بانکها را هدایت نقدینگی به سمت تولید دانست و اظهار داشت: متاسفانه نقدینگی افسار گسیخته فعلی در بازار منجر به افزایش نرخ تورم و در نتیجه تضعیف وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شده است. از این رو وظیفه اصلی بانکها در برهه حساس کنونی هدایت این نقدینگی به سمت واحدهای تولیدی و شکوفایی اقتصادی است. 

وی همچنین در ادامه ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید، گفت: وظیفه اصلی شعب کاهش نقدینگی بازار از طریق جذب سپرده و هدایت آن به سمت تولید و حمایت از کالای داخلی است. 

حسن شاهی ادامه داد: از مسولین شعب انتظار میرود با برنامه ریزی جامع و هدفمند نسبت به این مهم اقدام تا علاوه بر دستیابی به اهداف مشخصه بانک، گامی مهم در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و تحقق شعار رونق تولید برداریم.

در پایان حسن شاهی به بررسی آمار و عملکرد شعب در کلیه زمینه ها پرداخت از مسئولین شعب خواست تمام تلاش خود را در دستیابی به اهداف تعیین شده بکار بگیرند. 


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین