تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : 2028

بررسی عملكرد شعب استان گيلان بانک ایران زمین

۰
plusresetminus
مدير استان ضمن بررسي كارنامه شعب در ۲ ماهه ابتدايي سال در بخشهاي جذب منابع، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه، اعتبار اسنادي، بانكداري نوين، دستگاه هاي pos و ATM همچنين صدور كارت هديه ضمن تشكر از شعب برتر، خواستار تلاش همگاني شد.  
بررسی عملكرد شعب استان گيلان بانک ایران زمین
 به گزارش آژانس " صدای بانک" ،  به منظور بررسي 2 ماهه ابتدايي سال 98 و مقايسه عملكرد شعب استان گيلان با سال گذشته جلسه اي با حضور روساي شعب و دواير ستادي برگزار شد. 

 در اين جلسه انوجی مدير استان ضمن بررسي كارنامه شعب در ۲ ماهه ابتدايي سال در بخشهاي جذب منابع، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه، اعتبار اسنادي، بانكداري نوين، دستگاه هاي pos و ATM همچنين صدور كارت هديه ضمن تشكر از شعب برتر، خواستار تلاش همگاني شد.  

 آموزش همكاران در محيط شعبه و افزايش دانش و آگاهي آنان با استفاده از روش بخشنامه خواني، دقت در صدور و تمديد ضمانت نامه و نحوه دريافت قرارداد پايه و همچنين دريافت درخواست به موقع از ذينفع در تمديد ضمانت نامه، ارسال پرونده ها به كميته اعتبارات و نحوه پيگيري آنها و استفاده از سامانه BI خصوصا رتبه بندي شاخص ها جهت تقويت رتبه ها و بدست آوردن جايگاه بهتر از جمله مطالبي بود كه توسط انوجي در اين جلسه ارائه شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین