تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : 20726
خودباوری، خودکفایی و صنعت دانش‌بنیان؛

پتروشیمی اروند، میزبان «راهیان پیشرفت»

۰
plusresetminus
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، «راهیان پیشرفت» متشکل از دبیران انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر با هدف آشنا ساختن جوانان و نخبگان با ظرفیت‌ها و فعالیت‌های علمی صورت گرفته در صنعت، در مجتمع پتروشیمی اروند حضور یافتند و از آخرین دستاوردهای بومی شده توسط متخصصین داخلی بازدید کردند.
پتروشیمی اروند، میزبان «راهیان پیشرفت»
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، بزرگترین زنجیره پی وی سی و کلر کشور به عنوان پیشتاز اجرای سیاست‌های خودکفایی با تکیه بر توان و دانش بومی، میزبان دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از دانشگاه امیرکبیر و طرح «راهیان پیشرفت» بود.
در این میزبانی مجتمع پتروشیمی اروند در راستای فرمایش مقام معظم رهبری جهت «آشنا ساختن نخبگان جوان با ظرفیت‌ها و کارهای بزرگ علمی صورت گرفته در کشور» صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان علمی جوان پس از حضور در مجتمع از واحدهای مختلف بازدید و در جریان روند تولید اَبَرتولید کننده کلر و پی. وی. سی خاورمیانه قرار گرفتند.
دانشجویان جوان همچنین پس از گفتگوی با مدیران، مشاهده فرآیندها و خطوط تولید، به بازدید از تجهیزاتی که به دست جوانان ایران اسلامی بومی‌سازی شده است پرداختند و در جریان آخرین دستاوردهای کسب شده توسط این مجتمع قرار گرفتند. گفتنی‌ است، مجتمع پتروشیمی اروند با تکیه بر توان متخصصین داخلی و ایرانی‌سازی تجهیزات فنی موفق به شکستن رکوردهای تولید و تصاحب بازارهای جدید شده است.
در پایان این بازدید که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان به شلمچه شهر یادمان‌های دفاع مقدس و کربلای ایران اعزام شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین