تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : 21503
طلا، نقره و بیت کوین بخرید؛

بریکس به‌دنبال راه اندازی ارز با پشتوانه طلا

۰
plusresetminus
رابرت کیوساکی هشدار داد که دلار آمریکا خواهد مرد
بریکس به‌دنبال راه اندازی ارز با پشتوانه طلا
به گزارش صدای بانک از اقتصادآنلاین، رابرت کیوساکی انتظار دارد کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) ارزی با پشتوانه طلا راه اندازی کنند که دلار آمریکا را نابود کند.
این نویسنده مشهور همچنین تاکید کرد که دلار آمریکا به خانه‌ها سرازیر می‌شود و تورم از سقف می‌گذرد.
رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، ارز پیشنهادی بریکس و تاثیر بالقوه آن بر دلار آمریکا را بررسی کرده است.
 پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است و بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد.
 بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.
 پیش بینی ها در مورد ارز جدید بریکس پس از گزارش خبرگزاری روسی RT که حاکی از آن است که بلوک اقتصادی بریکس در حال آماده شدن برای معرفی ارزی با پشتوانه طلا است، افزایش یافته است و انتظار می رود در جریان اجلاس سران رهبران که قرار است در آگوست ماه اوت برنامه ریزی شده است، اعلامیه ای رسمی ارائه شود.
با این حال، هیچ یک از مقامات بریکس در مورد ارز جدید صحبتی نکرده اند و هیچ تاییدی مبنی بر پشتوانه آن وجود ندارد.
 کیوساکی در توییتی در روز سه‌شنبه پیش‌بینی کرد که دلار آمریکا می‌میرد و تریلیون‌ها دلار به خانه‌های مردم سرازیر می‌شوند، زیرا او انتظار دارد کشورهای بریکس ارزی با پشتوانه طلا را در نشست سران خود در ماه اوت رونمایی کنند. این نویسنده مشهور اضافه کرد که تورم از سقف عبور خواهد کرد و تاکید کرد که سرمایه گذاران باید طلا، نقره و بیت کوین بخرند.
 این اولین بار نیست که کیوساکی در مورد به چالش کشیدن سلطه ایالات متحده و واحد پول آن توسط کشورهای بریکس هشدار می دهد.
 کیوساکی سال هاست که طلا، نقره و بیت کوین را توصیه می کند. او قبلا توضیح داد که این سه سرمایه گذاری برای زمان های ناپایدار بهترین هستند.
 او همچنین در توییت خود در روز سه شنبه اشاره کرد که قیمت بیت کوین در سال آینده به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید.
 علاوه بر این بانک استاندارد چارتید روز دوشنبه گفت که بیت کوین می تواند امسال به 50000 دلار و در سال 2024 به 120000 دلار برسد.
 این نویسنده مشهور پیش بینی های خود را در مورد قیمت آتی طلا، نقره و بیت کوین انجام داده است و در ماه فوریه اعلام کرده است که بیت کوین تا سال 2025 به 500000 دلار، طلا به 5000 دلار و نقره به 500 دلار خواهد رسید.
در حالی که بسیاری از مردم انتظار دارند راه اندازی ارز مشترک بریکس در اجلاس آگوست اعلام شود، معاون رئیس جمهور و مدیر مالی بانک توسعه نوین که به بانک بریکس نیز معروف است، گفت: ایجاد ارز مشترکی که با دلار آمریکا رقابت کند یک جاه طلبی میان مدت تا بلند مدت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین