تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : 21707

دستاوردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سند افتخار نظام بانکی کشور است

۰
plusresetminus
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مدت کوتاه از زمان تأسیس خود موفق به تحقق دستاوردهای مهمی در نظام بانکی شده که این دستاوردها سند افتخار نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران است.
دستاوردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سند افتخار نظام بانکی کشور است
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «رضا قرائی‌پور» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک و دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک در سفری که به استان قزوین داشتند، از ستاد و شعب بانک در استان باز‌دید کردند و در نشست با کارکنان استان ضمن تبیین برنامه‌های این بانک، عملکرد شعب استان را بررسی کردند.
در این نشست صمیمانه، دکتر «رضا قرائی‌پور» خطاب به کارکنان بانک، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شتاب مطلوبی در حال رشد است و آمارهای عملکردی این بانک نشان از استقبال گسترده مردم از بانکداری اسلامی است.
وی بیان کرد: با پیگیری مدیران ارشد بانک و حمایت بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی امروزه بانک قرض‌‎الحسنه مهر ایران پرچم‌دار قرض‌الحسنه در کشور به شمار می‌رود و این بانک گره‌گشای بسیاری از مشکلات جاری کشور است.
دکتر «قرائی‌پور» با اشاره به شعار«جوانگرایی، تحول و توسعه» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: بانک مهربانی‌ها باید امید مردم در نظام بانکی باشد و بتواند از مردم گره‌گشایی کند.

راه نجات کشور در توسعه بانکداری قرض‌الحسنه است
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تشریح اثرات قرض‌الحسنه در اقتصاد کشور، گفت: راه نجات کشور در توسعه قرض‌الحسنه یا به عبارت دیگر تأمین مالی ارزان قیمت برای تولید و اقتصاد است.
وی با اشاره به ویژگی‌های صنعتی استان قزوین، طرح مهریار را فرصت مغتنمی برای اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه در میان کارمندان ادارات و سازمان‌ها و کارگران شرکت‌ها برشمرد و گفت: در دوره طلایی طرح مهریار هستیم و پیش از آن‌که بانک‌های رقیب این طرح را الگوبرداری کنند، لازم است این طرح بیش از پیش گسترش یابد.

پاسخ‌دهی مطلوب به مشتریان، وفاداری آن‌ها را بیشتر می‌کند
در ادامه این نشست، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان نیز ضمن تشریح خدمات بانک به مشتریان خود، گفت: عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور باعث شده بانک‌های تجاری نیز از طرح‌های این بانک استقبال کنند و این باعث خرسندی است.
دکتر «قاسمیان» ضمن تأکید بر احترام و تکریم مشتریان به‌عنوان سرمایه‌های اصلی بانک، بیان کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی در شعب و پاسخدهی مطلوب به تماس‌ها به افزایش وفاداری مشتری و کاهش مراجعه به شعب بانک کمک کرد.
وی با اشاره به خدمات مرکز ارتباط با مشتریان و پاسخدهی مطلوب و در خور شأن مشتری، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا تیرماه بیش از یک میلیون و ۳۷۰هزار تماس با این مرکز گرفته شده که ۲۵۰هزار تماس آن برای مسدودی کارت است. در این مرکز هر دقیقه حدود ۷۰ تماس برقرار می‌شود.
مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به وظایف واحد CRM بیان کرد: واحد CRM بانک با برقراری ارتباط با مشتری و تشریح خدمات و طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امکان جذب بیشتر مشتری را فراهم می‌کند.

بالا نگهداشتن پرچم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وظیفه همگانی کارکنان است
وی گفت: بالا نگه داشتن پرچم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وظیفه همگانی کارکنان است و لازم است فارغ از وظایف تخصصی افراد در شعبه یا ستاد، هر موضوعی که منجر به رشد و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه می‌شود، با دقت و سرعت دنبال شود.
« قاسمیان» افزود: برنامه ویژه‌ای برای ساماندهی نیروهای همیار بازاریاب تدارک دیده شده و در آینده نزدیک این نیروها با آموزش ویژه به عنوان همیار مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان در شعبه ارائه خواهند داد.
در پایان نشست «کاوه نائینی» مدیر شعب بانک در استان قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد ۴ماهه شعب بانک در استان، ابراز امیدواری کرد: با تلاش کارکنان بانک و برنامه‌ریزی مدیران ارشد موفقیت سال ۱۴۰۱ در کسب رتبه دوم جذب منابع در میان استان‌ها را ارتقا بخشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین