تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : 21767

کاهش قیمت دلار ‌آزاد با اعلام برخورد با صرافی‌های متخلف

۰
plusresetminus
در معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت دلار در بازار غیررسمی دوباره کاهش یافت.
کاهش قیمت دلار ‌آزاد با اعلام برخورد با صرافی‌های متخلف
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، با افزایش ۱۰۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۸۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان کشف قیمت شد‌.
دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۷۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۸۶ تومان فروخته شد. ‌
امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۴۸۲ تومان معامله شد.
بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌، قیمت دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد.
بانک مرکزی اعلام کرده است طی روزهای آینده با صرافی های متخلف برخورد خواهد کرد و به نظر می رسد همین مسئله موجب کاهش فعالیت دلالان در بازار ارز شده است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ به نرخ ۲۵ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
نیم سکه امروز در بازار امروز به نرخ ۱۵ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان معامله شد. ‌
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲میلیون و ۳۳۳ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.
هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ بدون تغییر قیمت، ۱۹۵۹ دلار معامله شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین