تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : 22043

رشد ۱۷۰ درصدی درآمد «هوده کارت» بیمه ملت در سه ماه سال ۱۴۰۲

۰
plusresetminus
بررسی گزارش عملکرد شرکت توسعه ارزش هوده، از شرکت‌های زیرمجموعه بیمه ملت، نشان می‌دهد درآمد این شرکت در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ با بیش از ۶۷ هزار کارت فعال، ۱۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سه ماه اول سال گذشته، رشد داشته است.
رشد ۱۷۰ درصدی درآمد «هوده کارت» بیمه ملت در سه ماه سال ۱۴۰۲
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ملت، گزارش عملکرد سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه ارزش هوده منتشر شد.
این شرکت که با محصول اصلی خود با نام «هوده کارت»، به عنوان اولین و تنها محصول کارت اعتباری در صنعت بیمه کشور، برای افزایش قدرت خرید، بالابردن سطح رفاه، مدیریت نقدینگى و همچنین ابزار بازاریابی بیمه فعالیت می‌کند، در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ جمع مشتریان خود را به بیش از ۶۰۰ سازمان و شرکت خصوصی رسانده است و ۹۰۰ پذیرنده فعال در سراسر کشور با این شرکت همکاری دارند.
همچنین ۶۷ هزار دارنده کارت فعال هوده کارت، از خدمات شرکت زیرمجموعه بیمه ملت برای خرید بیمه‌نامه، لوازم خانگی و صوتی-تصویری، پوشاک، مواد غذایی، خدمات گردشگری، درمانی، ورزشی و… استفاده می‌کنند.
بر اساس گزارش بیمه ملت، در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، با وجود نوسانات شدید ارزی و کاهش فروش اقساطی، ۱۷ فروشگاه حضوری و اینترنتی به جمع پذیرندگان هوده کارت اضافه شده‌اند و ۱۱ سازمان و شرکت جدید از جمله سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال احمر خوزستان، شرکت فراسکو عسلویه، سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی، شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی سپه و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، با این شرکت قرارداد امضا کرده‌اند و ۳۱۵۳ کارت اعتباری برای کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد صادر شده است.
گزارش عملکرد شرکت توسعه ارزش هوده نشان می‌دهد، کارمزد بازاریابی این شرکت در سه ماهه ابتدایی امسال، ۱۴۴ درصد افزایش پیدا کرده و درآمد تضمین اعتباری آن نیز بیش از ۴۴۰ درصد رشد پیدا کرده است.
همچنین درآمد حاصل از کارمزد بازاریابی ۱۴۴ درصد، درآمد صدور کارت اعتباری ۴۲ درصد و نیز سایر موارد افزایش پیدا کرده است که موجب رشد ۱۷۰ درصدی درآمدهای شرکت توسعه ارزش هوده شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین