تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : 22279
با حفظ برتری در چهارمین سال متوالی؛

بیمه ملت رکورد توانگری مالی در تاریخ صنعت بیمه کشور را جابجا كرد

۰
plusresetminus
بیمه ملت برای چهارمین سال پیاپی، عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را کسب کرد و موفق شد رکورد سال گذشته خود را ارتقا دهد و به نسبتی معادل ۴۵۷ دست یافت و رکورد توانگری مالی در تاریخ صنعت بیمه کشور را شکست.
بیمه ملت رکورد توانگری مالی در تاریخ صنعت بیمه کشور را جابجا كرد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ملت، بر اساس اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این شرکت برای دوازدهمین سال پیاپی، سطح یک توانگری مالی را کسب کرده و مانند ساليان گذشته، توانگرترین شرکت بیمه كشور لقب گرفته است.
بیمه ملت در حالی موفقیت ساليان گذشته خود را تکرار می‌کند که در یک موفقیت بی‌نظیر موفق شده است بازهم رکورد توانگرترین شرکت بیمه کشور را ارتقا دهد و نسبت توانگری مالی خود را به ۴۵۷ برساند.
شاخص توانگری مالی، یکی از مهمترین شاخص‌ها برای بیمه‌گزاران و مشتریان در انتخاب شرکت بیمه است، چرا که توانایی مالی شرکت‌ بيمه را در پرداخت خسارات زیان‌دیدگان نشان می‌دهد.
بر همین اساس، شرکت بیمه ملت در زمینه توانایی اجرای تعهدات مالی بیمه‌نامه‌ها با اختلاف زياد، بالاتر از همه شرکت‌های بیمه کشور قرار گرفته است و آمار و ارقام صورت‌های مالی این شرکت هم نشان می‌دهد که این شرکت در سال‌های گذشته به خوبی از عهده جبران خسارت زیان‌دیدگان برآمده و در پرداخت به‌موقع خسارت بیمه‌گزاران خود سربلند بوده است.
بر اساس اعلام بیمه مرکزی، نسبت توانگری مالی بیمه ملت در سال گذشته، ۴۰۹ بود و حالا به عدد بی‌نظیر ۴۵۷ رسیده است كه شايد در بين شركت‌های بيمه جنرال و فعال در سرزمين اصلی نسبتی دست نيافتنی و كم نظير باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین