تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : 23019

بانک ایران زمین در راستای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور گام برمی دارد

۰
plusresetminus
بانک ایران زمین همواره سعی دارد تا به عنوان یک مولد اقتصادی، برای پیشرفت تولید داخلی و رشد اقتصادی کشور عمل کند.
بانک ایران زمین در راستای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور گام برمی دارد
به گزارش صدای بانک، بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی است که از سال 1389 با این نام، فعالیت خود را آغاز کرده است.
بانک ایران زمین، از بانک‌های پیشرو در زمینه‌ خدمات و بانکداری دیجیتال است که از جمله خدمات ارزنده بانکداری دیجیتال آن می توان از اینترنت بانک، خدمات اینترنتی کارت، تلفنبانک ایران زمین، خرید شارژ، همراه بانک و درگاه پرداخت اینترنتی نام برد.
از جمله کارهایی که از طریق سامانه اینترنت بانک ایران زمین می توان انجام داد: تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب، مدیریت چک‌ها، روز شمار مالی و ... است.
خدمات اینترنتی شامل: مشاهده موجودی، صورتحساب، انتقال کارت به کارت، سرویس‌های پرداخت و ... است.
افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعب بانک، یا دسترسی به اینترنت را ندارند، می‌توانند با استفاده از تلفنبانک ایران زمین، برخی خدمات را دریافت کنند. 
در تمامی نرم‌افزارها و سرویس‌های بانکداری مدرن ایران زمین هم‌چون همراه بانک، اینترنت بانک و تلفنبانک امکان خرید شارژ اپراتورهای تلفن همراه نیز موجود است.
بانک ایران زمین، امکان انجام تراکنش‌های بانکی از طریق تلفن‌های همراه هوشمند را نیز فراهم آورده است.
در اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین، امکان انتقال وجه، دریافت خدمات چک، مشاهده وضعیت تسهیلات، دریافت گزارش تراکنش‌ها و خدمات پرداخت وجود دارد. برای استفاده از همراه بانک ایران زمین، کافیست به یکی از شعب این بانک مراجعه و نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک ایران زمین اقدام کنید.
اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین، برای سیستم‌عامل‌های تلفن همراه اندروید و آی‌او‌اس موجود است.
همچنین بانک ایران زمین، امکان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی را برای دارندگان کسب و کارهای آنلاین فراهم آورده است. مشتریان این کسب و کارها پس از انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر خود در سایت مبدا، از طریق لوگوی بانک ایران زمین به درگاه پرداخت امن این بانک منتقل شده و می‌توانند با استفاده از انواع کارت‌های بانکی عضو سیستم شتاب، پرداخت خود را انجام دهند.
از دیگر خدمات بانکداری مدرن ایران زمین می‌توان به سرویس پیام کوتاه، پرداخت قبوض، ثبت گروهی پایا و رمزساز ایران زمین اشاره کرد که این سرویس‌ها نیز در راستای مدرن‌سازی عملیات‌های بانکی و به حداقل رساندن زمان این عملیات‌ها، در دسترس مشتریان این بانک قرار گرفته‌اند.
همگی این امکانات دست به دست هم داده و سبب سرعت بخشیدن به امور اقتصادی و سهولت خرید و فروش و مراودات اقتصادی در کشور می گردند.
لازمه پیشرفت و توسعه و سرعت بخشیدن به امور اقتصادی استفاده از علوم و فنون جدید و جایگزین نمودن تکنولوژی جدید به جای داد و ستدهای سنتی و قدیمی است.
بانک ایران زمین همواره می کوشد درراستای رشد و پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارد.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک اظهار داشت: بانک ایران زمین همواره سعی دارد تا به عنوان یک مولد اقتصادی، برای پیشرفت تولید داخلی و رشد اقتصادی کشور عمل کند.
وی گفت: هدف اصلی برای دست اندرکاران بانک ایران زمین، ارائه خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در حداقل زمان است و همگی ما در این راه با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته در جهان در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان قدم بر می داریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین