تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : 23416
عبداللهی مدیرکل بازرسی بیمه مرکزی عنوان کرد:

دستیابی بیمه دی به بالاترین سطح پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در بین شرکت های بیمه ای کشور

کسب جایگاه اول در شاخص سهم شکایات نسبت به سهم از پرتفو
۰
plusresetminus
مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی ج.ا.ا بیان کرد: بیمه دی با ارتقاء شاخص‌های پاسخگویی، در میان شرکت‌های بیمه‌ای رتبه‌ی نخست در شاخص سهم از شکایات نسبت به سهم از پرتفو و رتبه دوم در شاخص مدت زمان رسیدگی به شکایات (با میانگین سه روز) را از آن خود کرده است.
دستیابی بیمه دی به بالاترین سطح پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در بین شرکت های بیمه ای کشور
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ هادی عبداللهی مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی ج.ا.ا طی نشستی در بیمه دی که چهارشنبه 26 مهرماه 1402 و با حضور مهندس موهبتی مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد، از توجه و اهتمام ویژه‌ی بیمه دی به مقوله‌ی پاسخگویی تقدیر و تشکر نمود. وی با اشاره به برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی بیمه دی، برای ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات بیمه‌شدگان، اظهار داشت: طی شش ماهه‌ی اول سال 1402، سهم بیمه دی از پرتفوی صنعت 5.5 ٪ بوده و این در حالی است که سهم این شرکت از شکایات وارده در کل صنعت، 3.2 ٪ است که این نشان‌دهنده‌ی تلاش بیمه دی برای کاهش میزان شکایات نسبت به سال قبل است. چنان‌که این شرکت موفق شده از این حیث، در رتبه‌ی نخست در میان شرکت‌های بیمه‌ای قرار گیرد.
عبدالهی: بیمه دی در شش ماهه‌ی اول سال 1402 مدت زمان پاسخگویی به شکایات را به سه روز کاهش داده است
عبداللهی همچنین گفت: بیمه دی توانسته میزان پاسخگویی به شکایات خود را از 7 روز در شش ماهه‌ی ابتدایی سال 1401 به 3 روز در شش ماهه‌ی اول سال 1402 کاهش داده و بدین‌ترتیب ضمن ارتقاء شاخص رسیدگی و پاسخگویی خود به بالاترین سطح مورد نظر، در میان کلیه‌ی شرکت‌های بیمه‌ای از منظر رشد و میانگین‌ مدت زمان پاسخگویی، موفق به کسب جایگاه دوم شده است.
وی خاطر نشان کرد: بیمه دی در 6 ماهه نخست سال 1402 در دسته شرکت های با عملکرد مطلوب بوده که این مهم در سال جاری با بهبود عملکرد در پاسخگویی به دسته شرکت های با عملکرد بسیار مطلوب (زیر 5 روز) ارتقاء یافته است.
موهبتی: بیمه دی در تلاشی هر روزه جهت بهبود شرایط پاسخگویی به جامعه‌ی ایثارگری است
در این جلسه، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی نیز با تأکید بر اصل مشتری‌مداری، تکریم و پاسخگویی به خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران را به عنوان بخش عمده‌ای  شرکت، نه تنها وظیفه‌ای ذاتی در بیمه دی، بلکه فرهنگی سازمانی میان ارکان و اجزاء این شرکت برشمرده و بیان داشت: بیمه دی در تلاشی هر روزه جهت بهبود شرایط پاسخگویی به جامعه‌ی ایثارگری و سایر بیمه شدگان خود است. وی ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی بیمه مرکزی ج.ا.ا در بیمه دی، اظهار امیدواری کرد با تلاش همه‌ی همکاران خود در بیمه دی، زمان ثبت و رسیدگی شکایات به حداقل ممکن تقلیل یافته و این شرکت به لحاظ پاسخگویی به مشتریان و بیمه‌شدگان خود در عالی‌ترین رتبه قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین