تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : 24807
سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی خبر داد:

تسهیل در ارسال مدارک پزشکی بازنشستگان

۳
plusresetminus
امکان تحویل مستندات و مدارک درمانی همکاران بازنشسته به نزدیک ترین شعبه محل سکونت آنها فراهم شد.
تسهیل در ارسال مدارک پزشکی بازنشستگان
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ؛ مجتبی فرمهینی فراهانی عضو هیات عامل و سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی طی سخنانی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل بانک درخصوص توجه بیشتر به بازنشستگان و تکریم آنها، از برنامه های این مدیریت در راستای رفع مشکلات درمانی بازنشستگان در خصوص تحویل نسخ و مدارک پزشکی و درمانی آنها خبر داد.
وی گفت: بازنشستگان ساکن در شهر تهران می توانند مستندات و مدارک درمانی خود را به نزدیک ترین شعبه محل زندگی خود تحویل دهند و شعبه نیز از طریق پیک داخلی بانک مدارک را در اسرع وقت به اداره کل رفاه کارکنان ارسال می کند.
فراهانی همچنین با اشاره به تجهیز اتاقی مستقل برای رفاه  بیشتر بازنشستگان در ساختمان اشرفی اصفهانی افزود: همکاران بازنشسته ای که به صورت حضوری برای انجام امور رفاهی و درمانی خود به این ساختمان مراجعه می کنند؛ می توانند از امکانات رفاهی و پذیرایی این اتاق استفاده کنند.
عضو هیات عامل بانک مسکن در ادامه از برنامه های در دست اقدام این مدیریت برای رفاه بیشتر همکاران بازنشسته خبر داد و گفت: طرح پزشک آنلاین برای خدمات دهی به همکاران بازنشسته  و وظیفه بگیر و نیز ویزیت عمومی و مشاوره پزشکی غیر حضوری این همکاران درحال نهایی شدن و ابلاغ به شبکه سازمانی است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین