تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : 25438

این ۳ ایستگاه مترو در اسفند ماه افتتاح می شوند

۰
plusresetminus
فتتاح های شبکه مترو تهران در سال ۱۴۰۲ با بهره برداری از ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط ۴ آغاز شد و در ادامه ۴ ایستگاه در خطوط ۶ و ۷ و همچنین مسیر ۱۹ کیلومتری و ایستگاه مترو پرند به بهره برداری رسید. در ادامه، طبق برنامه در اسفند ماه نیز شاهد افتتاح ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ خواهیم بود.
این ۳ ایستگاه مترو در اسفند ماه افتتاح می شوند
به گزارش صدای بانک از همشهری آنلاین، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص افتتاح ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ مترو تهران گفت: این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه‌های شهدای کن، آیت الله کاشانی و بهار شیراز است.
هرمزی در خصوص آخرین وضعیت این ایستگاه‌ها می‌گوید: در ایستگاه‌های شهدای کن و آیت الله کاشانی عملیات ساختمانی سازه اصلی به پایان رسیده و رفع نواقص به همراه نازک کاری و نصب تاسیسات ایستگاه در مراحل پایانی قرار دارد. تجهیزات LPS و مخابرات درحال تامین، نصب و راه اندازی است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ادامه داد: عملیات ساختمانی ایستگاه بهار شیراز نیز در بخش سازه اصلی هسته مرکزی به پایان رسیده است. از طرفی عملیات نازک کاری سکو و تجهیزات LPS جهت افتتاح عبوری در اسفند ۱۴۰۱ تکمیل شده بود و انشا الله در اسفند امسال شاهد بهره برداری از این ایستگاه خواهیم بود.
او افزود: در فاز نخست افتتاح ایستگاه بهار شیراز یک ورودی از مجموع ۳ ورودی ایستگاه، تجهیزات LPS و RIC، مخابرات، دوربین ها، هواسازها، پله های برقی و آسانسور ها، گیت های ورودی تامین، نصب و راه اندازی می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین