تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : 25469
وزیر اقتصاد:

تخفیف 20 درصدی بیمه شخص ثالث برای موتورسیكلت‌های نو پلاك الزامی شد

۰
plusresetminus
وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه 87 درصد از موتورسیکلت‌های کشور فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند، اعلام کرد: در این راستا تخفیف 20 درصدی برای موتور سیکلت‌های نوپلاک الزامی شد.
تخفیف 20 درصدی بیمه شخص ثالث برای موتورسیكلت‌های نو پلاك الزامی شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه دانا به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در گفتگوی تلویزیونی با خبر ساعت 14 شبکه خبر اظهار داشت: در راستای افزایش انگیزه برای اینکه موتورسیکلت‌های نوپلاک از بیمه شخص ثالث استفاده کنند و در موارد مورد نیاز برای جبران بهتر حادثه‌دیدگان این موتورسیکلت‌ها، شورای عالی بیمه مصوبه‌ای ارائه داد که نیازمند تصویب هیات دولت و هیات وزیران بود.
وزیر اقتصاد ادامه داد: تخفیف 20 درصدی بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌های نو پلاک از این پس الزامی خواهد بود. وی با بیان اینکه حدود 87 درصد از موتورسیکلت‌های کشور فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند، تصریح کرد: به همین جهت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده بود، به طوری که 22 درصد تصادفات ناشی از خطاهای موتور سواران بوده است.
خاندوزی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با این مصوبه هیات دولت، در ماه‌های آینده درصد پوشش بازار بیمه شخص ثالث بیشتری را برای موتور سیکلت‌ها شاهد باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین