تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد مطلب : 25787
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

قدم‌های مثبتی در هزینه کرد منطقی اعتبارات حوزه درمان برداشتیم

۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: قدم های مثبتی در هزینه کرد منطقی اعتبارات حوزه درمان برداشتیم.
قدم‌های مثبتی در هزینه کرد منطقی اعتبارات حوزه درمان برداشتیم
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران گفت: 97 درصد هزینه ها در بیمه سلامت صرف امور درمان و پیشگیری می شود که اگر بخواهیم دقیق تر به این مساله توجه کنیم، 90 درصد مربوط به بخش درمان و 7 درصد به حوزه سطح یک اختصاص دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به این که هدررفت منابع را در حوزه درمان داریم افزود: در جوامع مختلف حدود 30 درصد اعتبارات در این بخش به درستی مصرف نمی شود و کارهای درمانی بدون اندیکاسیون انجام می شود، این در حالی است که اگر هزینه های بخش درمان مدیریت شده و به درستی هزینه شود، ذخیره منابع خوبی خواهیم داشت که می توانیم اعتبارات را در محل های ضروری و برای حوزه های مهم تری در بخش بیمه و سلامت و گسترش بیشتر چتر حمایتی به بیمه شدگان داشته باشیم.
وی تاکید کرد: در این مقطع زمانی که در روزهای پایانی سال قرار داریم تمام تلاش خود را به کار می بریم تا پرداختی ها به موسسات طرف قرار داد و همکاران به موقع انجام شود. خوشبختانه با ایجاد معاونت پیشگیری در سازمان به دنبال آن هستیم که در هزینه کرد اعتبارات قدم های بهتری برداشته شود تا بتوان پرداختی ها را در کمترین زمان صورت داد.
رنجبران با بیان این که مسیر پرداختی های منظم را ادامه خواهیم داد اظهار داشت: در بحث تشکیلاتی نیز اقدامات خوبی در سازمان رخ داد که از تمام همکارانی که در این مسیر تلاش کردند قدردانی و تشکر می کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین