تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴
کد مطلب : 25788

مدیرعامل بانک صادرات در پتروشیمی اروند

۰
plusresetminus
پیرو تفاهم نامه منعقد شده با هلدینگ خلیج فارس ، مدیرعامل بانک صادرات و هیئت همراه ضمن حضور در مجتمع پتروشیمی اروند با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل بانک صادرات در پتروشیمی اروند
به گزارش صدای بانک، مدیرعامل بانک صادرات جهت تسهیل روابط طرفین و مشارکت در پیشبرد اهداف تولیدی شرکت پتروشیمی اروند با مدیرعامل این شرکت به دیدار و گفتگو پرداخت.
محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن تشریح فعالیت های شرکت گفت: پتروشیمی اروند پیوسته در حال پیشرفت و توسعه است و در همین راستا واحد pvc2 این شرکت در حال راه اندازی است و ما در سال اول با اتکا به منابع خود فرایند ساخت و راه اندازی را آغاز خواهیم کرد ، در سال دوم از محل تسهیلات و حمایت های بانک بهره خواهیم برد.
وی افزود: بانک های کشور همواره پشتیبانی خوب برای صنعت پتروشیمی بوده اند و ما نیز سعی خود را خواهیم کرد که تعاملاتمان را با آنها افزایش دهیم.
محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات نیز ضمن تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل پتروشیمی اروند تشریح کرد: بسیار خرسندیم که در بزرگترین تولید کننده زنجیره پی وی سی کشور قدم نهاده ایم و امیدواریم بتوانیم در گوشه ای از موفقیت های شرکت پتروشیمی اروند سهیم باشیم.
وی ادامه داد: بانک صادرات نماد اعتماد مردم ایران است و با وجود ۳۰ شعبه خارج از کشور و بیش از ۲۰۰۰ شعبه درون کشور آماده ی تسهیل امورات شرکت پتروشیمی اروند است.
گفتنی است مقرر شد به زودی در سایت دریاچه نمک پتروشیمی اروند باجه بانک صادرات افتتاح شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین