تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : 25940
مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با مدیران آپ تأکید کرد:

ضرورت سرعت بخشی به توسعه ابزارهای بانکداری دیجیتال

۰
plusresetminus
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آسان پرداخت «آپ» بر ضرورت سرعت بخشیدن و توسعه همکاری ها در زمینه تحول دیجیتال و ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان تأکید کرد.
ضرورت سرعت بخشی به توسعه ابزارهای بانکداری دیجیتال
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد در  این نشست که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، با اعلام مطلب فوق، به 90 سال خدمت رسانی به هموطنان و گستره شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت همکاری با شرکت آسان پرداخت به عنوان یکی از شرکت های فعال و خوشنام در حوزه فناوری های نوین مالی و ارتباط تنگاتنگ بانک کشاورزی به عنوان یکی از سهامداران عمده و شریک تجاری این شرکت، زمینه ساز هم افزایی و ارائه خدمات گسترده تر به مشتریان خواهد شد.
وی تأکید کرد: بانک کشاورزی به پشتوانه اعتماد مشتریان و بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد، گام های اساسی برای ایجاد و توسعه ابزارهای الکترونیک برداشته و با هدف سهولت دسترسی جامعه هدف به این خدمات، با قوت در مسیر توسعه خدمات دیجیتال به حرکت ادامه خواهد داد.
فرخ نژاد، با تأکید مجدد بر سرعت بخشیدن به حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال، ادامه داد: انتظار می رود با مشارکت شرکت آسان پرداخت و برای تحقق اهداف تعیین شده، الگوی موفق و جدیدی از مشارکت بخش دولتی و خصوصی در ارائه خدمات نوین بانکی در دسترس هموطنان قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، سید محمدحسن ملیحی رئیس هیأت مدیره آسان پرداخت نیز در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های بانک کشاورزی به عنوان یکی از سهامداران عمده این شرکت، یادآور شد: آپ برای همکاری در تمام زمینه ها به ویژه ارتقای روزافزون کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک کشاورزی آمادگی کامل دارد.
وی افزود: می توان با استفاده از تمام ظرفیت های دانش بنیان و زیرساخت های فنی موجود به ویژه قابلیت های سوپر اپلیکیشن آپ در راستای تحقق اهداف بانک کشاورزی در زمینه تحول دیجیتال اقدام کرد.
در ادامه این جلسه، باقر صمدی مدیرعامل جدید شرکت آسان پرداخت، ضمن تبیین و تشریح برنامه ها، از آمادگی این شرکت برای گسترش و تقویت همکاری ها با بانک کشاورزی به ویژه در زمینه نوسازی و افزایش ضریب نفوذ دستگاه های کارتخوان، ارائه درگاه های پرداخت اینترنتی و سایر خدمات نوین حوزه پرداخت خبر داد.
صمدی، با اشاره به حمایت های بانک کشاورزی از شرکت آسان پرداخت طی سال های گذشته، خاطرنشان کرد: در نتیجه این حمایت ها زمینه رشد، توسعه، بلوغ و شکوفایی آپ فراهم شده و این شرکت از نقش آفرینی برای ارائه خدمات نوین به مشتریان ارزشمند این بانک، به خود می بالد.
این گزارش می افزاید، نشست مشترک مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آسان پرداخت با مدیرعامل بانک کشاورزی، با حضور سیدحمید سیدی عضو هیأت مدیره بانک، حسین امین زاده و اله داد محمدی مفرد معاونین فناوری و بازاریابی مدیرعامل، رضا حسینی سرپرست معاونت پشتیبانی، جمعی از روسای ادارات و همچنین مصطفی امینی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری های نوین برگزار شد. گفت و گو و تبادل نظر پیرامون توسعه زیرساخت های فنی در حوزه ابزارهای نوین مالی و نیز راهکارهای شتاب بخشی به فرآیند تحول دیجیتال در بانک کشاورزی از مهم ترین محورهای گفت و گو در این نشست بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین